Tuesday, May 27, 2008

Burgerking





menghampiri destinasi.. kalau terus je kang sampai lak Genting...lunch kat Genting...


ni lah lunch aku.... erk.. tak..tak.. share dgn Leeza...siap desert...

Leeza yg tak sabar nk makan desert dulu... Hersey..licious...

Hari ni teringin sesangat nk makan BurgerKing....sebernaynya dari semalam.. otw balik rumah aku singgah R&R sg Buluh..mak aihh ramainya orang.. penuh parking...ala2 malas nk jln jauh.. tu yg hari ni mengajak Leeza ke Burgerking tepi jln nk ke Karak Highway tuh.. padahal pepagi kitorang da makan kat kedai mamak hijau tu (bukan mamak berwarna hijau..kedai dia berbumbung hijau) da menjelang tgh hari masih belum decide bebtul ke nk pegi... COO tanya Leeza lunch mana.. Leeza lak laju je jawab.. Burgerking... terus COO kata dia mmg teringin... hmm apa lagi ke Burgerking la jawabnya.... menu pilihan di atas adalah di share yer..maklum esok baru gaji... tapi kalau da teringin x baik tangguh2...hahahaha konsep apakah ini.....

apa pun... puas la dpt gak swiss mushroom burger tu..dgn onion ring... yg x bestnya vanilla coke takde.. boleh habis plak... hmmm... padahal tu la antara motif nk g Burgerking.... Alhamdulillah..kenyang....

masa masuk nk makan..aku ternampak muka familiar...sorang dak ni tinggi.. la...dak astro rupanya.. sebelah dia.. eh Did... mana Kim? abaikan..dorang x kenal pun aku ni... aku lalu jer..

skang da balik opis...kekenyangan... ala2 mata pun nk layu je.... baik aku naik atas jap... kidnap coke dr Leeza... hehehehehe.....


No comments: