Friday, May 16, 2008

sahabat

again...aku tertido awal..
cuaca kat sini cam pelik..
minggu lepas panas terik sesangat..
minggu ni plak hujan ribut segalanya ada...
sampaikan aku dgr ada flight to KK kena pusing ke brunei sementara cuaca ok..

mlm td..aku mmg x tau nk makan apa..
so sampai hotel pukul 7.. aku pun berjalan sorang g 7e..
mmg tak jauh..tapikan aku cam takut jln sorang2 kt KK ni..
esp kat lorong 'melorong' tmpt kaw "spesies"
hehehehe..

aku keluar jer dr 7E..hujan sangat lebat..
confirm takleh redah..
kenala malangut depan 7E tu ...berani berani takut..
buat kekonon cool..
pastu bila reda sikit aku lari2..

yg bestnya lari2 dgn heels..
hampeh tis time aku lupa bwk selipar..
da la jln licin..

hmm..semalam aku dok belek saved sms aku..
jumpa satu sms from amie "u hv been my wall. if org lain x suka sy camne pun u would acept me proper"

aku sahabat yg baik la kan... walaupun...
hmmm... hehhehe puji diri sendiri nih...


lagu bawah ni buat sume org yg bergelar sahabat...mahupun positif/negatif...





Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan

kembalilah



-esp for AZMI AHMAD BAKRI.....-

4 comments:

Intan and The Boys said...

berani sungguh kawan aku sorang ni.
jaga diri bebaik.
beli la satu slipar. baru rm10.
:D

arachnida said...

hehehe...
biasala kena jadi survivor sket..
da nk balik.. mls aku nk beratkan beg lagi... ;)

sitynuress said...

mak aiii
ni saved message zaman bila ko simpan ni?
hahahahah
adei laaa

arachnida said...

tak la bertahun saved msg tuh...
setahun jer... huhuhuhuh....