Wednesday, May 21, 2008

yesterday..

semalam ada bgtau COO aku nk asst kat site ofis..
sbb takkan aku nk ulang alik ke KK buat data entry..
cam x berbaloi... bak kata liza my flight ticket same dgn byr gaji sebulan 1 staff...
mmg hampeh tau liza..
:D
COO kata dia akan carikan asst tu tuk aku...

dengan syarat aku takkan bawak balik docs yg ada anai2 tu ke sini..
if aku terbawak balik..dia nk gantung aku kat luar opis... hehehehehehe


nothing much happen semalam kat opis nih..
lunch kat Jombali again!!
kak sham da antar resign letter..
liza dapat bos baru..
opis tkt 4 ni sunyi 5org ke KK ..

otw balik semalam... biasala trap dlm jam..
aku pun cam nk call org..
pastu aku call ewan...
ewan kat melaka 2 minggu...
outstation..
borak2 lebih kurang tanya kabar je..

lepas letak phone dgn ewan..teringat nk call nafis..
da berbulan aku x jumpa dia..
last sekali masa jumpa anem sekali tu...
anem pun da balik keje..da habis pantang...
2 minggu berturut dia g beach..
br balik perhentian katanya...huhuhu..jeles..
bila la aku nk g perhentian ni..
last weekend plak dia g PD..

dia ajak lepak rumah dia..
da lama aku x lepak dgn dia..
so aku janji nk g rumah dia hari ni..
next week dia nk g brunei.. outstation..
byk gak cerita.. but akan disambung mlm ni la..

hmm penat la nk buat report2 yg berdozen nih...
nk filekan kertas pun kena buat report kan...







-harusnya takkan ku biarkan engkau pergi...membuatku terpuruk rasa ingin mati.....-



No comments: