Tuesday, May 6, 2008

site ofis

bersiaran dari Site Ofis Tanjung Aru KK, Sabah

aku sampai KK semalam dalm pukul 12 tgh hari..

pakcik hantar g KLIA otw dia g keje..

cuaca sangat panas terik kat sini..

aku pun biasala bila panas.. agak rimas n lemas n jadila bad mood...



da seminggu lebih aku x update blog ni kan..

hmm..byk benda la yg nk difikir/dibuat..

buat summary je la apa yg jadi :




  • isnin 28 Apr aku cuti..temankan syitut shopping baju preggy.

  • eh cerita sebelumnya... hr jumaat minggu sebelumnya tu.. ada filem Jangan Pandang Belakang...

  • cerita tu ala2 asyik terkejut n lawak..tgh satu scene ni agak2 cuak..tup2 phone aku bunyik..

  • tapi ni lagi scary yer..aku tgk nama yg appear.."DORRY" !!!memula cam mls angkat..pastu aku angkat gak la... dia terus je kata "beb..missed u so much" ayarkkk...

  • hmm dipendekkan cerita seram ini..dia nk ajak aku g mini amazing run..ke hunt?? huhuh lupa da.. dianjurkan oleh 'boifren' dia..aku ni susah la nk terima word 'boifren' tuh sbb hakikatnya si along tu pompuan la mangkuk....

  • aku suka bab2 hunt ni but if its wif dorry..hmm malas la.. aku ckp dgn dia aku akan bitau mlm tuh gak... pastu dia dok bebel konon miss aku sesangat..lama tak jumpa..bla..bla..n bla..

  • aku tanya sape lagi yg join..dia pun sebut..dia ..kawan dia..aku n apis.. bila apis nk join bebenda camni aku pun konpius... but Dorry kan BFF dia..

  • sblm letak phone dorry kata oklah aku nk call apis or does she mention bebeks? hmm.. watever..

  • kelakar..dia hang jer aku pun terus call apis.. ms tgh ckp apis kata ada incoming from dorry..

  • aku bitau apis pasal hunt tu.. apis kata sib aku call dulu.. hmm say thanks to me ya..:D

  • pastu hr sabtu aku x g ikut dorry..mak ajak balik rumah nenek

  • ahad lak.. aku melepak kt rumah...mls nk keluar n takde duit..

  • ok back to isnin 28 Apr aku teman syitut beli baju preggy dia kat pyramid dimana plan asalnya ke bkt tinggi tp oleh kerana aku da lapar sangat lepak pyramid jer makan kat chicken hartz..again.. syitut belanjer.. :D

  • apis memula nk join aktiviti ini.. tp dia sibuk..kalah YB...

  • byk citer nk cerita pasal apa aku buat isnin tuh... tpkan aku skang ni mls nk type.. hahaha..

  • pastu selasa start keje.. pepagi da kena dgn org tua tu ayat dia "apa masalah awak tak boleh siapkan keje nih" mangkuk betul la...

  • aku cakap la saya cuti semalam... br dia kata "oh ok" ni la dia main sergah je x bagi salam..

  • penat la citer pasal dia.. cam selebriti plak jadinya dia..

  • so selasa petang cik anis my COO panggil..bitau filing n docs kt KK cam da agak kronik.. she really wants me to clear things up kt KK..

  • aku pun kata ok.. tetiba 1/2 jam lepas tu dia kata "i want to send u on monday..for a week.." errmmm..

  • aku ok je la..selamat seminggu dr muka si SHID tuh....

  • aku kena g sorang... abis sume kekawan aku ajak...hahahaha..apis sangat beriya nak ngikut..

  • bila aku kata tambang RM400++ dia kata mahal...ni bukan tambang bas..

  • 1May cuti..aku tgh sibuk nk jahit manik2 kat baju aku.. k fid sms.. ajak keluar.. dia bosan... aku lak mls drive aku btau if nk dtg Bkt Tinggi aku pegi la.. dia pun kata ok...

  • kitorang tengok Congkak.. hmm lain kali nk g holiday/ beli rumah pastikan rumah tu betul or at least da penah tau kat mana yer...

  • seram ke? entah so..so la kot..

  • kak fid shopping bikini... hmm minah ni nk g perhentian bulan 7.. bikini da sampai 2.. aku pun terjebak.. bukan terjebak beli.. sibuk2 try jer hahahahaha...

  • jumaat lak aku kelam kabut sbb nk siapkan docs bwk g KK..

  • habis keje liza ajak makan.. makan lagi dgn minah nih... kat mana kalau bukan Kopitiam Jln Kuching tu...selasa sblmnya pun lepak situ..

  • makan..borak..makan..borak..

  • pastu apis lak ajak shop kt Queens park sabtu..padahal 3 hr berturut mamat ni g shopping sampai aku kata dgn dia apis ni cam takde hari esok...hahahaha... lepas tu aku tkr perception...hmm duit dia ni mencurah2..so x kisahla..

  • mlm jumaat aku rasa nk demam sesangat..call apis kata cancel sbb aku demam.. dia pun kata ok..
  • pastu kul 3 pagi aku dpt sms dr apis "oit.ada gossip hangat ni" hmm da agak da sure g clubbing dak sorang ni...
  • apis kata "ewan da pandai smoke..da pandai minum" hmmm.... lepas dpt sms ni..hati aku rasa amat berat...bersalah ke? berdosa ke? entah tapi terus x tenteram...cam aku terlibat sekali plak..yelah orang sekarang ni bercakap pasal minum2 kat club cam minum air kosong je...

*** aku da malas nk sambung n aku post pun da hr rabu..sbb panas sangat.. PANAS lagi kat Neraka...


No comments: