Thursday, May 22, 2008

selfish

SELFISH..

we need to be selfish at times..
as for me the word almost does not exist in my life...
but...what's more important than our ownself!!
hmm..


ini yg dikatakan menjadi "KEJAM kepada org lain" - quote kata2 Shahrul Rizan
kita harus pentingkan diri kita jugak..

sbb takde sape yg boleh jaga diri kita setiap masa kecuali diri kita sendiri..
takde sape yg boleh jaga hati kita setiap saat..kecuali kita sendiri yg jaga..

cam aku "suka nk dedahkan diri kepada keadaan yg sakitkan hati sendiri" - quote kata2 Sity.
pastu emo sendiri..(takkan nk ajak beramai-ramai lak emo kan..)

cam quote yg aku jumpa kat satu blog ni :
"No matter how hard and long you cry, nobody will ever feel your pain" - yg ni aku SANGAT BERSETUJU!!
orang takkan rasa sakitnya camne..nangis la sampai mata bengkak sampai jadi Kassim Selamat sekalipun..
orang hanya boleh mendengar dan bersimpati (ikhlas x ikhlas tu len citer)


motif aku tulis pasal PENTINGKAN DIRI SENDIRI??
hmm inilah masa dan ketikanya..
aku kena belajar untuk dahulukan diri aku dahulu..
pentingkan emo aku dahulu..
tegas dlm buat keputusan...

hmm.. banyak aku fikirkan..

mlm tadi lepak dgn nafies..
borak2 catch up stories..
tp balik2 cerita..
oh dia ni nk kawin minggu ni..
dia ni dah kawin la.. da setahun..da ada anak pun..
dia tu da habis pantang..da start keje pun..
dia ni dah ada anak 2..
dia tu tgh preggy anak ke2..
ko tau si dia tu da bersalin 3 minggu lepas..
hahaha dedua mengenangkan..bila plak turn kitorang...


aku nk tulis pasal komen si sity ni dr semalam lagi :

sity29 said...
kih kih kih :P kalau dia
tebukak ati nak kawin 2.. aku doakan dia pilih ko tuk jadi pasangan idup nya
:)aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


komen di atas ada dlm entri aku pasal sms..hepi

aduhla sity oiii...

perbualan aku dgn sity kat YM :
sity : serius aku ckp ni
sity : ikhlas
as : ikhlas??
sity : kalau die tebukak ati nak bini 2
sity : aku doakan org tu ko
sity : hahaha
as : sity..serius jantung aku stop kejap..
sity : tul laa
sity : aku tak penah jumpa org sesetia ko ni tau dak
sity : hahaha
as : hahahahaha
sity : aku tulis tu pun
sity : kalau terbuka hati dia nak berkawin 2
sity : aku harap org yg die pilih tu ko la
sity : tu je

sesungguhnya aku tanak share...
aku ni nanti jealous!!!
x best la share... hahaahaahahaahaha


aku sangat sakit kepala dan sakit tekak...
jerebu ni punya pasal kot..
ke sebab mlm tadi jadi secondary smoker yg tegar (ada ke istilah ni??)





-Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu.....Meski ku tunggu hingga ujung waktuku.... -

2 comments:

sitynuress said...

ehhee tepuk dada tanya selera!!!
aku tanak kata pape :P
penat naip ni!!
hehehehe

ko sembang pasal aku ngan nafies ye!!
eeehehhe

arachnida said...

adala satu dua topik pasal ko n syitut...

selainnya mengenang kisah kitorang jer la...
hehehehee..

penat taip???? huhuhuuuhu