Friday, May 16, 2008

terer

hehehe..
aku da terer da bwk kete around KK town ni..
hehehe.. yelah since minggu lepas aku dok g town masa lunch...
aku drive kete comp..

kalau aku ada keter...panjang langkah aku ni after office
jln kaki pun jadi..
yelah depan 7E tu la pasar tamu kg air..

rambang mata nk pilih gelang kristal/pearl..
x masuk lagi brooch2 yg memanggil2 aku..
sibla duit takde..
if not da borong sumenya..
huhuhuuh..

mlm ni maybe si nazri nk g pasar tamu tuh..
sbb wife dia pesan brg dr baper minggu yg lepas..
dia asyik beli yg salah..
hahahah..
hope mlm ni x hujan cam semalam...
tp langit mmg mendung..
da dr pagi aku dok nampak fokker je landing..
sume flight lain delay ke sbb langit gelap sangat..

aku ballik lunch tadi x nampak RG..
da g airport rupanya..
flight kul 430..
hehehehe...
esok flight aku 330... same dgn nazri..

oh tadi sementara tggu aida g bank..
ada la snap few pics of KK town..
pic bangunan je la.. dr dlm kete je..
mmg masalah parking betul town dia..
aku snap pics tanpa muka aku la..

hmm.. keje x siap2 gak..
sah2 aku kena ada asst tuk buat benda2 nih..
at least temp staff tuk siapkan data entry..
n hopefully org pest ctrl tu cepat2 la do sumthing apsal anai2 nih..

kot2 aku dtg lg sebulan tggl serbuk je docs aku ni sume....
or worst.. dinding opis ni da berlubang terus...
huhuhuhuuh...

oppss..nk kena amik pic anai2..
nk buat report...
hmm...
ngantuknya!!!!




-if u love someone...let it go.. if he comes back to u... he's yours..-

No comments: