Thursday, May 8, 2008

letih..

hari ni bangun lambat..
x sedar langsung da pukul 630..
da terang benderang kt luar..

penat sangat sbb mlm td aku g jl2 kat pasar tamu..
acik duduk kt hotel Ruby..belakang cineplex..
cineplex plak dpn hotel aku..

2 mins je ke hotel acik...
ms lalu cineplex nampak ramai gak org..
semalam kan rabu..RM5 jer..

tak kemana sangat..
g pasar tamu ...gila la tengok kristal n pearl..
nk beli belah cam malas..
duit pun takde.

nk g makan kat area pasar..
huhuhuh x leh diterima tekak langsung..
da 3 hr aku x lalu nk makan..walau dak2 ni kata kedai ni sedap la..
kedai tu sedapla..
aku rasa baik makan biskut..

n da 3 hr aku makan breakfast beriya ni..
walau hy makan french toast, baked beans & scramble egg...
nasi goreng, mee goreng sume takleh masuk tekak aku..

mlm tadi beli KFC pun rasa lain..
hmm aku berada luar m'sia ker??

hrmm...
esok balik..


nak makan pepuas!!!!



heheheh..

No comments: