Wednesday, May 7, 2008

compulsory

Attendance is compulsory.

tetiba aku dpt emel dari SHID..
pasal meeting ISO kat Project Office 15 Mei..
means aku kena dtg sini lagi (sini bermaksud KK sbb aku kat KK skang ni )
hmm...

bagus gak..x tekejar ni sume docs nk siapkan dlm seminggu...
dah la bagi aku dok kat panas..
cuba korang bayangkan dok dlm kabin tgh panas terik..
n kipas ala2 manja lebih kurang 10 meter dr korang..
da tu kipas meja ala2 kat rumah yer....

sauna kan...
hish..sume dok dlm bilik ada A/C aku dok kt luar sesorang!!!

komplen..komplen..komplen je keje aku kan..
tp hmm mmg patut pun...clerk pun ada bilik sendiri tu tuh aircond pun sendiri..
monitor flat screen..
aku kat opis monitor da tukar2 kaler kekadang...
hahahaha...

1jam lagi nk balik..
hmm sume g site..
saper nk anta aku balik nih..

huhuhuhu...

No comments: