Friday, May 9, 2008

home sweet home..

hari ni aku akan balik KL!!
flight 535 nnt..
x call sesapa pun suh amik...
hahaha..pepandai la kang..naik ERL ke apa ker..

mlm td aida colleague KK aku dtg dgn sepupu dia..
amik bwk jln2..
takdela jln sanat..but g pasar tamu kat sebelah Le Meridien..
shop2 la..apa lagi..

hmm actually masa siang tu ..
aku cam emo ..yeke...haha... blame it on hormone imbalance...
tah la tetiba aku rasa cam hidden fren to certain ppl..
cam dorang malu nk ngaku berkawan dgn aku..
aku ni comel apa..ahaks.. hehhe chubby2..
aku cakap hidden sbb dorang still nk kawan dgn aku
(atas sebab tertentu ke???... hidden agenda??)
tp at times aku ni cam x wujud plak dlm idup dorang tu..

aku sms apis on tis..
after more than 1 hour br reply...
suh aku jgn pikir bukan2...
hmm..

ms mlm tgh shop2 dgn aida..
apis call nk tanya pasal sms tu..
but aku tgh jln2 dgn aida..
aku kata akan call semula...

sampai hotel around 1115..
aku pack2 brg sbb esok (today) nk check out terus..
lepas tu br call apis..

apis kata dia tau itu dia..
hahahha mmg betul pun...!!!
actually bukan dia jer..
dia leh kata lak " who else yg ada perangai cam i ni.."
hehehe... ciri2 unik dia la konon..

dia kata aku think too much..
n pasal ewan tuh... hmm abaikan jer.. x membawa pekdah dlm hidup..

talk about lots of things..
banyak sangat..
he makes me cried!! bengong la pis..
sesukati nk marah camtuh..

most of our conversation is on "bisnes juta-juta" me an liza...
eh tukar.. "bisnes juta-juta" apis n liza..
nk deal 70-30 katanya...
hahaha deal la pis dgn si liza tuh..

ha..liza g pangkor...
holiday..
sampai ahad..
takde kawna gossip YM aku hr nih..
lagipun aku da nk baliknih..
x sabar nk makan food semenanjung!!!!!

No comments: