Tuesday, November 18, 2008

bagaimana mereka sesat

camne dorang leh sesat ke blog aku..
antara yg aku dpt dr FEEDJIT LIVE...

hehehe kelakar plak aku rasa dgn search keywords camni sesat ke blog aku... main netball kain leh koyak?? main netbal pakai baju kurung ker?? or skirt..kain batik?? hehehehehe

myspace pakai pinafore? hehehe org2 dlm myspace yg pakai pinafore? adehla dek oii akak ni pakai pinafore sampai form3..(ms tu comel lagi...) sampai kena sumpah dgn ustazah sbb x pakai bj kurung...dia kata "katakanla awak balik ni kena langgar keta...meninggal..x sempat taubat"....huhuhu...seorang ustazah mendoakan anak muridnya cenggitu.. smpai ujung taun aku pakai pinafore gak.... tu pasal PMR Pendidikan Islam aku dpt B kot...huhuhuhhu

pengkid pakai bj melayu....ala dek non oii... akak x snappy2 plak pics masa dorang berbaju melayu...nnt akak anjurkan open house raya haji ke...so tema kena berbaju melayu...masa tu leh la upload ke dlm blog ini...

aku suka la...menatang feedjit nih....

No comments: