Wednesday, November 12, 2008

Entry Kembali..

aku da kembali..
cheh..cam la ada org baca blog ni...wahahaha...perasan jer aku kan...
aku kembali untuk isi masa senggang kt opis (read: ms bosan dgn sume proj eng nih..)
akan ku tulis sume yg aku rasa nk tulis tp tertangguh..

plus..aku bkn ilang kemana..
pegi keje...balik keje..tido..
cam biasa...
sabtu ahad cam biasa cuma luar biasa aku x keluar kemana-mana (ha...aku ni wiken je akan hilang dr rumah..walau hanya sejam..aktiviti wajib..)
nnt akan ku tulis entri yg sesuai dgn kehilanganku itu...(katanya.... padahal takde sorang yg ada dlm citer itu nnt yg baca blog ini..)

mereka masih ignorance..

fikirla...
time korang sihat..leh gelak2 sakan... happy2..ramai je keliling...kau tidak menjemputku di situ..
InsyaAllah...akan aku hadirkan diriku di rumah mu di majlis pengkebumianmu....
itupun kalau aku panjang umur dari kau..dan sekiranya aku diberitahu...

sekian terima kasih...

stress, trauma, tekanan....semua itu wujud yer.... it's reality..
kalau tak...takde pakar psikiatri....

2 comments:

Anonymous said...

uiissh.. semacam je entry kembali nih.. adeeh.. jgn macam ni.. nway, hepi aku tgk ko sdh kembali.

so, selamat bertemu kembali... ehehehe.. =D

arachnida said...

cepat...cepat buat kek untuk aku ni... da kembali