Thursday, November 20, 2008

dia ker?

mlm td selepas makan malam...
aku pun seperti biasa melepak dpn tv..
tekan2 channel carik yg best..
tetiba aku tersangkut kat TV3....
ada rancangan 360..

wartawan penyiaran tu aku kenal..
bestfren kpd kawan tidak lurus aku (=gay)
dan topik mlm td adalah... GAY...
ms aku tgk...wartawan tu tgh interview 1 couple ni..
aku punyalah tengok beriya-iya sbb dorang blurkan figure n tukar sore mamat gay tu..
bukan aku nk tau dia hensem ke tak..
aku nk pastikan itu kawan aku ker??

tp takkan la si wartawan tu nk exposekan kawan sendiri..
sian plak la...walau pun hakikatnya benar yg kawan aku tu gay..
dan akhirnya...aku rasa bukan kawan aku la mamat gay yg dia interview tuh..

lepas tu...tunjuk pic pasal satu kelab kt jln P Ramlee...
kelab gay..
aku tau kelab tuh.. LQ..macam la penah sampai kan..
kekawan astro aku suka lepak sana...
motif pun x diketahui...

entahla..dunia...dunia..
aku x sanggup nk tgk clip yg couple gay tu dok usap2 tgn sesama mereka..
ayarkkk.....
sbb kekawan gay aku tak pernah lak bermanja bermesra bersama 'couple' dorang depan aku...
takdela nk peluk sakan ker..
belakang aku lain la ceritanya kan..

...
sebenarnya byk benda nk tulis..
tp aku cam tak reti nk susun ayat..


satu benda penting aku nk tulis..
PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT DARI ARACHNIDA...
insiden pagi tadi..
nnt aku tulis...khas buat semua LELAKI....

No comments: