Thursday, November 20, 2008

company's lunch

Alhamdulillah..

kekenyangan...
hr ni lunch company kat Madam Kwan's Pavilion..
sesuka hati memilih makanan..
sib baik la boss omputeh aku tu makan jer..
what we had :
  • Nasi putih
  • Kari kepala ikan
  • Otak-otak
  • Kailan goreng
  • Taugeh goreng dgn ikan masin
  • Sambal petai dgn udang
  • Omelette
  • Assam sotong

yg paling aku suka...taugeh, asam sotong & sambal petai...pergghh memang sedap.. recommended la..

kari dia not so sangat... otak2 pun yg beli kt pasar mlm lagi sedap ...next time nk order dishes (assam sotong, sambal petai & taugeh) ni lagi la...

dan..otw balik..setelah sebulan lebih pakcik karipap takde...dia ada..so aku tanya lama pakcik takde kat sini..dia kata pakcik traveling..huhuh aku buat muka blur...

dia explain...if selalu kt situ nnt org muak..so 2 hr kt sini...2 hr KLCC.. 2 hr Jln Tengah..ikutla mana sempat.....

ohhhh..marketing strategi yg amat bagus..buat aku merindui karipap dia sampai kena beli RM2 ...hahahaha tp mmg berbaloi... karipap pusing yg rangup di luar..inti padat dan sedap!!!

entry pasal makan jer nih...x sabar nk ke Saisaki Japanese Buffet bersama Amirul.....

4 comments:

sitynuress said...

ko bukan ke nak diet kak oii??

arachnida said...

dinner nnt aku diet yer..hehehe

Anonymous said...

yup sambal petai MK mmg best dan mantap! *thumbs up*

*tp aku xmakan petai, aku makan udang dia je. ekekeke.

arachnida said...

yer cikin... memang mantap la sambal petai dia...
ko da rasa assam sotong dia...huhuhu kombinasi dedua nih mmg best la...