Thursday, November 27, 2008

selamat datang

Aku byk sangat idea pepagi ni… tp aku jenguk feedjit gak..sajer je nk tau camne org sampai blog aku..
Ni lah antaranya :


Takoyaki jusco – sure la sampai sbb aku tulis pasal kegilaan aku kpd makanan ni…tp cam da slow skang nih… tatau kenapa


Pengkid in unisel – mmga da citer pasal pengkid…. Unisel pun ada.. sbb adik aku masuk unisel tp dia bukan pengkid


Kartunis sireh mrsm – errmmm aku mmg sek MRSM… n kartunis sireh tu plak super2 senior kt MRSM …aku suka tgk dia lukis pasal maktab..sebijik2 rupa maktab tuh..plus muka cikgu pun…hehehe..


Mengintai wanita mandi – apasal la plak aku nk mengintai pompuan nih….tak baik kang ketumbit…


Langsir smocking – ni sure pasal hr tu mak aku jahit langsir smocking


Comel menguap – si comel mana menguap yer..


Agak bosan entry kali ni (cam la selama ni x bosan…) …

No comments: