Monday, November 17, 2008

motif buat cupcake???

ingat tak citer dia ni yang bf-dia-laki-org...
hr ni aku mmg invisiblekan diri dr YM..
aku pilih nk YM dgn org2 tertentu jer..

Pepagi lagi DIA INI da sms aku...
" kau kemana?sihat tak? take care "
pastu aku x reply sms....dia YM
" kau ni ada ke tak? ok ke.. hope everything allright"
aku x reply gak..

alih2 aku tgk ada emel dr dia...

emel dia takde isi pun..cuma tajuknya "tgkla BF aku buat cupcake"
tu jer...
dlmnya ada pic cupcake yg dibuat oleh BF dia iaitu suami kepada seorang isteri yg telah melahirkan anak seramai 2 org secara sah...

errr... aku rasa cam citer Norman Hakim plak....
aku tgk je pic cupcake tu...
motif buat cupcake..amik pic n hantar kat GF??
dia bagi tak kt anak2 n isteri dia??
hish nyibuk plak aku kan....

aku beriya la ingat dia sgt concern aku x online YM/reply sms..
kot2 aku meroyan ker....(eh tu kes Abby..ahaks..)
errmmm motif lain rupanya..
sbb aku jer yg tau BF dia laki org...
or sbb aku takde BF cam dia yg leh aku bangga2kan...
hahaha

sukati ko lah makcik oii......

lagi satu...
tgh hari td..aku kuar makan dgn ex-colleague aku suatu masa dulu..
antara topik lunch hr ni adalah citer norman hakim dlm Melodi semalam..

pastu tetiba kwn aku nama eja tanya colleague dia (aku x kenal) hany nama dia..

eja : kenapa ko tak kawin dgn bf ko tuh
hany : tak boleh..cinta terlarang
eja : err...bf ko pengkid ke?
hany : tak la.. laki orang..
eja : (muka minah ni terkejut..terdiam jap..)
hany : aku mmg suka laki org...sbb ada experience n kaya....

masa ni aku mmg terkujat gila...adehla...minah hany ni da 28 thn yer...pemikiran Ya Allah shallow gila....

eja : so baper umur bf ko..
hany: ada 2 ..satu umur 29 satu umur 28

aku lagila terperanjat...umur2 camni..bukan ke br nk bina hidup... betulkan if aku salah... apa maksud dia kaya ekk..
aku mati2 ingat lelaki2 tu cam da 40++ stabil..kaya nk mati ada mansion....kete bersusun dpn rumah... ermmm....

eja tu terdiam kejap sbb katanya dia tetiba rasa risau if minah hany ni amik laki dia..

oh dunia..
minatk jauhkan la..
if aku nk kawin sgt pun aku mmg sebolehnya nk elak suami org..
pikir la perasaan isteri dia..plus anak2 kan...

huhuh memacam sungguh.....

2 comments:

grey matter said...

rumahtangga saya pun baru saja diduga oleh perempeuan spt kawan arachnida ni. seriously people like her mmg very ignorant sgt. they just dont know what they're messing with. how do they feel if they were in the wives' shoes kan. tapi Allah itu maha adil.. tu je yg saya pegang. Saya Amin kan harapan arachnida utk tidak jatuh hati pada suami org. hancur luluh hati & perasaan isteri bila org ke3cuba meruntuhkan mahligai yg kita bina mmg tak boleh digambar dgn kata2.

arachnida said...

mmg tak sanggup nk lukakan hati seorang wanita yg lain..
bukan jer suami org...bf org pun da cukup tuk buatkan rasa bersalah...