Wednesday, November 19, 2008

mereka comel



mereka ini comel bila menguap..
tp adakah manusia akan jadi comel jika menguap seluas ini mulutnya..
ni citer semalam..
aku naik LRT ke gombak sbb nk jmp kwn aku..
ada sorang mamat c**a ni duduk n aku berdiri depan dia...not exact depan..
depan dia ada minah c**a ni n aku sebelah minah tuh..
dr aku naik...mamat ni asyikla menguap..
dah la x reti tutup mulut..
pastu selagi boleh luaskan mulut dia..selagi itu dia dia nk nganga..
1st time ...sume buat bodo...tetapi bila udara berbau itu menerjah hidung..
mula la ada muka2 yg tetiba terkejut dgn aroma itu...
pastu dia menguap lagi... time ni aku da pusing kepala arah lain..
x sanggup nk bau mulut dia...same gak dia masih x tutup mulut n menyebarkan bauan itu..
aku kira lebih 5 kali dia menguap...
by the 3rd time minah c**a yg exact depan dia tutup hidung asal nampak dia cam nk menguap..
depan2 dia minah tu tutup hiudng sambil buat muka x tahan busuk ..
mamat tu buat bodo..
camtulah hingga kali tah keberapa tah...
busuk x hengat...dah tu ingat cantik ke nguap sebesar2nya..
hish pengotor gila...
baper banyak anak cucu cicit setan masuk dlm mulut dia..
beradab la yer..walaupun dimana anda berada...
pesanan khidmat masyarakat daripada saya...

No comments: