Wednesday, April 13, 2011

Anuar Zain




ohhh masih terawang-awang dgn suara anuar zain..
fanatik ke? entah... hahahaha

lagu ni antara yg aku suka..
senang kata album latest dia yg ada lagu lelaki ini tu memang suma most favourite aku la..
bayangkan masa beli cd tu... ulang tatau baper puluh kali selama 4 jam perjalanan kl-penang..

dah alang2 buat entry pasal Anuar Zain...
maka dengan ini aku isytiharkan... aku nk buat TABUNG SHOW ANUAR ZAIN..
hahahahhahahah

confirm ramai akan kata aku gila.. byk tabung lain boleh buat..
tabung sambung study ke...tabung beli rumah ke...tabung beli kete baru ke...

oklah camni....
aku teringin SANGAT...SANGAT...SANGAT... nk g show dia dok depan2 stage..
so kalau dia turun stage sampai gak kat meja aku...
haritu duduk pun dah dekat pintu keluar..

abang nuar baru turun stage dah kena serbu..
pastu kena g sampai ke Melaka plak..
kerana harga tiket kat KL mahal tak terjangkau akalku..

kalau aku start simpan sikit2... sehari RM1 ke...cukup la kot sampai ke Secretary's Week tahun depan..
dan aku nak dok palingggggg depannnnn..
boleh tatap muka dia.....

teringin sekali jerrrr...

dulu g Istana Budaya pun tiket 200 duduk nun di atas sana..

semalam k fid call tuk show kat JB minggu depan... hanya tinggal tiket 350 tapi katanya meja depan stage..
aku bukannya gaji 5 angka tetiba leh kuarkan duit byk tu nk g show tu kan..
makanya pendam dlm hati jer la yer..

jenuh gak pujuk k fid sbb aku tak boleh pegi...dia boleh la pegi..
plus aku baru spend g melaka haritu kan..350 tiket sahaja.. tol, minyak, makan... perghhh...

skang aku kena tunaikan janji g karaoke lagu anuar zain sahaja bersama k fid..
secepatnya la...sbb aku pun dah nk pindah n tukar kerja kan..
dan aku juga kena tunaikan janji kat paus belikan dia cd latest anuar zain as token of appreciation sbb dia la aku dapat gak tengok show Anuar tu....



ok...skang kena pegi beli tabung comel dulu... paling2 aku target RM800 menjelang show dia next year....





No comments: