Tuesday, April 12, 2011

schumacher & roseberg



ni suratkhabar Melaka Hari Ini yg aku dapat sebagai souvenir masa g Melaka sabtu lepas..
eh aku dapat hari ahad..

ceritanya begini...semua nak ada cerita la kan..
sabtu malam selepas show anuar tu dah kul 1230...sampai hotel pun dah kul 1am
pastu aku saje tukar profle pic BBM aku jadi pic anuar zain..
tup2 ada org menegur plak pic itu di BBM...

si apis la sape lagi kawan bbm aku kan..
terus aku kata aku nk balik KL pepagi ahad...nak breakfast tak?
dia kata ok gak tu... tapi kalau dia boleh bangun pagi... big IF katanya..
aku kata ok.... pastu aku sambung bbm "berhenti berharap" sbb aku tau dah dia takkan bangun pagi....dah banyak kali dah dia buat centu..

pastu dia reply..." eh eh"
pastu aku reply .." i memahami "... "dan sedar diri"

terus tiba2 reply apis ...
"dats harsh"
"ok...kejutkan i @7am ok"
"i'll pick u up"

aku reply "ok"

sebab sebelum2 ni bukan aku tak pernah kejut dia... takde maknanya dia nk bangun if nak dtg jumpa aku.... tapi kalau aku kejut dia tuk dia g keje or nak jumpa org lain dia bangun jer... dah 3 kali da janji breakfast suh aku kejut dia tak sedar...or buat2 tak sedar.... yelah takat nk jumpa aku kan...

dijadikan cerita... sejuk gila bilik itu tak boleh nak tido...takleh nk control plak tu temp dia... makanya aku tido tidak nyenyak..
jam bunyik kul 6 aku baru rasa nk lelap..

pastu aku terkejut sbb phone aku jatuh..
tup2 tengok ada bbm... nasib baik baru 3 minit bbm tu tiba..
apis dah bangun n tgh siap katanya...

terkejut aku...nasib baik dia da bangun..
so kalau dia tgh siap maknanya aku ada dalam 30-45 minit lagi la..







dah otw katanya tiba2...
suh aku jumpa kat esso...
adehhh bukan dia nk amik ke...
pastu aku kata...malas la nk gerak..
dia kata ok.. dia dtg amik..

alih2 dia sampai je..aku masuk kete...
dia kata dekat jelah tempat kita nk breakfast...
u boleh jalan kaki...

aku pun tggu la bila nk sampai tempat breakfast ni..
mmg dekat... tapi kalau jalan kaki 20min kot...
kejam kan ada kawan camni...

so called famous nasi lemak esso kat Tg Keling
oklah ...sedap.. tapi sedap lagi nasi lemak depan opis nih...
hahahaha
org punyalah ramai....

kejap je breakfast pun...
masuk2 kete... nah tuk u n k fid...
hahaha aku pegang paper n terus tanya
"so..page mana"
"page 4,5 dan 11" dia jawab

dia tak bgtau pun ada gambar dia dlm tu...tapi bila dia hulur paper yg takde kena mengena dgn aku... dan suh share dgn k fid... aku terus dpt tangkap sure dia ada dlm paper tu... hahaha soooo transparent la apis nih...

pastu dia citer actually dia ada kuar paper star & NST gak... nasib ko la apis oii ada kawan bukan belek paper bahagian sukan tu segala...

pastu siap bgtau dlm web mercedesgp pun ada... yelah..yelah..aku layankan jer...
bila dah start kete nk gerak dia kata...eh apa kata u jln kaki bakar lemak...
selamat la ko dpt jelingan maut dari aku n bebelan tanpa henti....

sampai hotel... turunkan aku... n bubbye... tu jer..
cam dah selalu jumpa kan..padahal jumpa 2-3 bulan sekali..
tapi dunia tanpa sempadan bbm,ym,fb tu semua buat rasa cam hehari je jumpa..

dan aku rasa...dia bahagia dok kat Melaka...dah tak dengar sangat rungutan hidup kat Melaka...

dan aku? terer dah jln2 kat Melaka.. hahahahaha



tidak dilupakan gambar abang nuar dari majalah free dpt kat melaka....
oh abang nuar..







dan cikgu saif... dlm gemilang malam tadi....
"ko tau berapa lama aku tunggu kau?"
"aku tunggu sampai kauu sendiri sedar sape ruhana" huhuh air mata dia bergenang2.....
"sampai kau percaya aku balik"
"lama aku tunggu ko mar " suara sebak2.... huhuhuhu
minggu depan dah episod akhir..

teringat dulu drama Bio-Nik si Kamal Adli yg pelakon utama & Shahz Jaszle ni supporting dia jer... bestfriend ...
skang terbalik... it's Shahz time...




dan mlm ini... ASMARA..... :D

No comments: