Wednesday, April 13, 2011

one done

Janji dgn kak fid tuk g karaoke lagu-lagu Anuar Zain sbb aku x dpt nak pegi show
Secretary Week Anuar kat JB tu dah tertunai..

Tadi balik keje terus ke Wangsa Walk.. Pegi Superstar Karaoke
Amik sejam je.. Yelah dah senja2 waktu maghrib nk melalak berkaraoke plak.
Kitorang sampai 545.. Amik sejam, ice lemon tea n jagung ..
Total RM24... Murah kan...

Masuk jer apalagi search lagu-lagu anuar jer lah...
Selesa gak lah superstar karaoke tu.. Dgn touch screen..
Banyak gak lagu AZ walau memula macam ragu2 kewujudan lagu dia..

Ada 1 lagu ni aku x ingatlak tajuk apa..
Muda belia betul AZ masa itu..
Siap menari2 lagi yer... Comel...


Ok kami bergembira di wangsa walk dan siap melawat kawasan kejadian dimana Melati pengsan lepas nampak Zaliya..
Melati dan Zaliya adalah watak dlm drama Asmara yer..

Aku terjumpa cd himpunan lagu2 anuar-ellina yer!!!!
Zaman berduet mereka...
Aku akan beli nnt la.. Sbb td takde budget nak beli..
Aku suka la wangsa walk.. Sbb ada byk brg aku nak beli kt situ...
CD-CD anuar zain tuk aku n paus,
Set teko n cawan serta jam dinding besar bercorak vantage tuk mak aku..
Baju dan skirt tuk hari pertama kerja di ofis baru..

Dannnnnnn sesi karaoke lagu2 anuar zain lagi!! Sejam mana cukup!




Sempat ke nak buat semua dlm masa sblm aku pindah ni? Ermmmm....
InsyaAllah sempat..




Dan adakah mimpi indah aku bersambung lagi malam ini? :)

2 comments:

Intan and The Boys said...

beb, ko dapat keje baru? kat ne? cer citer, cer citer...

arachnida said...

owhh...aku belum bgtau eh pasal keje baru...
nnt aku citer ok..