Thursday, April 21, 2011

Senjakala



mak aih keciknya gambor poster ni..
bila tanya gugel dok jumpa buku twilight yg dialihbahasa jadi senjakala..

semalam... aku temankan k fid..
dia yg nak sangat tengok..
aku seperti biasa ..penakut ya amat...

tapi filem ni boleh tau la bila patut tutup muka...hahahahha
pastu aku bukan fokus sangat ceritanya....hahahaha
dah la ujan lebat sangat2 semalam... sejuk plak...asyiklah nk g toilet..

tapi Faezah Elai dlm ni...SEKSI.... serius..
pastu boleh plak, k fid still address dia as wife asmara...
seperti biasa.. k fid dan artis or selebriti malaysia... dia kenal yg dia tgk dlm tonton jer..

pastu k fid leh siap lagi kata "eh ni baju dia pakai dlm asmara 1 kan"
beg tu jugak...

aku yerkan jer..
tapi memang betul..
rantai, gelang tangan, beg, jam putih comel yg aku suka.. semua tu dia pakai dlm drama asmara1..

citer ni buat aku takut g toilet sorang2... hahaha..
semalam jela..hari ni aku dah ok..
penakut tahap apa jer aku nih...

aku ikutkan je movie apa yg k fid nk tengok..
sbb dia da bising2 nnt aku pindah dia takde kawan movie dah..

No comments: