Monday, April 11, 2011

An Evening with Anuar Zain 2011


his vocal SUPERB!
'Sedetik Lebih' live SUPERB!

masih terawang-awang ni... BEST SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT!!!
Sabtu lepas 9 April 2011, aku dapat menonton show ANUAR ZAIN!
perghh... outstanding, memukau, mencairkan, hebat....

bermula macam ni... pagi tu aku lepak2 kat rumah kg baru konon nak kemas2 sbb aku nak pindah kan..
tetiba tgh aku dok tengok tv drama korea... ada email masuk.. notification FB... dan aku plak rajin nk bukak plak pepagi tu... ada message dari paus..

"ust... kalau awak baca msg ni pls call me urgent. today! bout anuar zain. kita nak call awk tak tau no... phone lama kita rosak."



aku cam haaaaa??? Anuar Zain? URGENT???
terus kelam kelibut call paus....

dia kata husband dia demam tak boleh pegi show anuar zain tu... makanya dia nak aku temankan dia..
tapiiii show itu kat Melaka...
KL-Melaka?? ermmm gila lah aku terlompat-lompat over excited pastu tengok jam dah 945am...

show pukul 8pm...
aku lepak2 lagi... sekali melepak sampai aku lupa... dah kul 12...
kelam kelibut nak explain kat k fid aku nk g tgk anuar zain tanpa dia...

pastu call apis ckp aku nk g melaka..
pastu kemas2 siap2 aku kena balik klang bgtau mak aku dan membasuh baju sebakul..

sampai rumah aku terus cakap dgn mak aku... "mak nak pegi Melaka"
" lagi?" mak aku kata..
pastu aku explain semua.. pastu sbb pasal paus kan..mak aku kenal dia pun lama dah....
so dia cam taklah risau atau banyak tanya...(walau byk gila pertanyaan)
pastu dia ckp " nak pegi melaka dgn kereta tu?"

uwaaaaaaaaaa makkk...kete tu selamat jer... baru nk g Melaka... bukan nk tour msia..
hahahah mak aku risau aku nk drive sesorang dgn kete comel aku ke Melaka..





aku berjaya akhirnya sampai ke Melaka drive sorang dari Klang...
tapi masuk je tol Simpang Ampat... aku blur...
hahahahha..siap berhenti tepi jalan n call apis suh guide tuk pegi Everly Beach Resort...

sbb ni adalah perjalanan tak dirancang makanya mmg la aku blur dan lost..
aku ni kalau nk jejalan aku sure pastikan aku tau direction, print map, lokasi, duit tol segala..aku x pernah redah cenggini..






akhirnya aku berjaya gak sampai dan menonton show Anuar Zain dgn jayanya... di atas ada video yg mati2 aku sangkakan blur or tak clear...rupanya sangat clear!!! kecewa dgn diri sendiri tak rakam bebanyak....
dari video ni nampakkan meja aku nun jauh di hujung tanjung..







terima kasih tak terhingga buat paus... aku dah pasrah dah hari jumaat tu sbb takde sapa nak teman aku g menonton show ini..
inilah namanya rezeki tergolek...





ini adalah pin up dlm majalah URTV 15 April 2011. URTV antara sponsor show tu... so dapat magazine ni dlm goodies bag...










*** semalam puas aku diinterview dek k fid..
pastu jealous dgn aku..
pastu paksa aku ikut dia g JB ...
sbb Anuar ada show lagi satu kat JB..
errrmmmmm sungguh menarik tawaran itu..

No comments: