Thursday, April 21, 2011

Asmara 2 Episod 7



selepas aku bertenang baru nk komen2..
ni pun sebab aku dah berjaya tengok keseluruhan episod kat tonton..
hati dan perasaan aku hanya tengok suku jer dari episod kali ini..
sbb aku dah tak kuasa layan sahlan, zira, aunty, fikri, nenek asmara dan terutamanya MELATI...

Zaliya@Suhana boleh tegur Melati dgn senyuman paling manis gitu... dan sangat tenang...
"tak, saya Suhana"
cantiknya dia pakai tudung...

"tak.. kan saya dah cakap tadi nama saya suhana"
Melati muka tak puas ati ke muka takut eh sebenarnya tu... hehe

"Awak nak apa sebenarnya ni?" asmara ckp kat Zira... terus aku fast forward.... hahahaha goli tokak den..



"kenapa aku nak ganggu hidup Asmara dengan Melati...
aku dah mati.. aku dah mati..
kenapa aku buat semua ni..
patutnya aku biarkan dorang bahagia,
aku tak boleh ganggu hidup Asmara,
asmara bukan kepunyaan aku lagi,
dah jadi hak Melati..
tapi aku rindukan Asmara
aku rindukan Adam..
aku rindukan dorang berdua..
apa aku nak buat ni"

ohh kasihannya Zaliya... (aku suka flashback itu semua...)
dan diiringi lagu best ni :

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani...

~ Romance : Ku Ingin Kamu



"KENAPA PAPA TAK BUNUH ZAL TERUS MA...SENANGKAN"
bab ni sedih....air mata tu memang real...
memang gila per bapak dia kurung dia seharian dlm bilik..
kurung dlm rumah takpe lagi..
dalam bilik tu... memang leh jadi gila la...



apahal la scene zira termenung dan berfikir tu nak lama2 sangat... dia tu heroin ke..
ke aku yg tatau sebenarnya heroin tuk drama Asmara 2 ni dah tukar..
patutla aku hanya dapat hayati suku jer episod ni sbb aku ingatkan Zaliya tu heroin...
ohhh gitu rupanya....silalah terima hakikat...


oleh kerana aku bertandang ke forum ada harapan dan sinar bahagia untuk episod 8 minggu depan..
maka aku boleh bertenang ...
dan menunggu dengan sabar hari selasa depan...


**sebetulnya lepas episod 7 ni..semalam aku dah nk call astro dah suh cabut piring astro tu...
tapi setelah membelek pics espisod minggu depan...terus tak jadi..
makanya selepas habis je episod 8 minggu depan...baru aku nak call astro...

hehehehehe...





dannnnn tetiba aku nak g WangsaWalk petang ni lepas keje...
ehh bukan...bukan nk menghayati drama dgn lebih dekat hahaha gila per..
aku nk pi beli skirt cantik kat satu kedai tu..





No comments: