Wednesday, April 6, 2011

Asmara 2 Episod 5

senyuman itu...
ha hambek ko melati... terus pengsan...

aku sangat suka scene accident memula tu... pandangan zaliya masa melati tgh drive...
wuiyoooo macam hantu timbul di siang hari....hehehe

dan suka gak bila scene zaliya atas katil dia yg bercadar merah tu..yg dia sedih ingatkan kenangan dgn asmara... close up kat gelang dia yg ada huruf A..for ASMARA...
yer yer je aku speku...

episod semalam... adalah untuk pertama kalinya aku tengok tanpa overexcited...
tapi aku tetapppp tengok..

tolong la buang adik2 tiri asmara tu... takde pekdah dan takde motif disitu..annoying..
dan jugak si aunty yg bosannya itu...

amanjelina tu ok la.. ada gak fungsi aku rasa... nak beli baju GUCCI, PRADA, CHANEL katanya kat wangsa walk...

kalau ku tahu shoot kat wangsawalk... errr takde apa2 la... dulu waktu gila2 kan SO7 aku naik satu lif dgn dorang pun aku buat tatau... tah sape artis tah....

banyak sungguh scene melati.. sampai aku rasa patut tajuk drama ini jadi "ASMARA melayan karenah MELATI"....
comfort melati lepas accident
pujuk melati kat meja makan
pujuk melati kat bilik
tunggu melati balik kelas
amik melati dari kelas

tapi sbb aku tgk tanpa pengharapan yang tinggi makanya aku tengok jugakla..

zaliya.. aduhhh sungguh sedih dan sayu keadaan dia dok terkenang2 tu ..
maunya tidak... itukan suami & anak..
baru nak rasa bahagia.. pastu hilang plak..

aku suka la zaliya main cak-cak n kejar2 dgn melati camtu...walaupun tujuannya hanya nk carik adam.... tak sebut pun nk carik asmara...
melati yg terasa lebih... tu la...




skang tidak sabar episod 6... walau semalam cam slow tp byk flashback scene asmara-zaliya... aku gagahkan diri menatap tv itu...

tak sabar nk tgk asmara jumpa suhana..
camne rupa reaksi muka asmara.....






lambat betul hari selasa nih..











aku tgh buat kira2 ni.. nak pindah..kalau boleh nak suh org astro cabut piring tu hari rabu...yelah bagilah aku tengok asmara dulu...
kalau cabut awal2 kang aku nk tgk asmara celah mana?
nak g rumah makcik sebelah tummpang tgk tv...
tp kalau cabut hari rabu minggu terakhir tu maknanya aku kena angkut lebih byk barang dlm kete comel itu..
makanya..kita kena plan ni apa yg boleh dibawak balik dahulu dan trip terakhir adalah tv, cabinet tv, piring astro, karpet depan tv... hish...byk tu.. belum masuk baju2 minggu itu, toiletries, makeup...

No comments: