Tuesday, June 10, 2008

ayark...

si comel semalam TAK STRAIGHT..
dgn bhs senangnya GAY..
huhuhu selamber je kan aku..
tp da mmg hakikatnya..
ada ker semalam tu dia bawak dtg meeting tu 'couple' dia...
lovey dovey pun takyah la bwk g meeting...
no wonder mamat lagi sorang tu sibuk dgn HP je x participate..
adeh..jgn la buat perangai tak profesional cenggini
sib baik ko propose penuh gaya profesional..
maybe Shid cam nk amik comp ni...
aku x tau nk act camne if dia dtg lagi dgn 'BF" dia tuh...
hmm... dah pupus ke spesies LELAKI NORMAL??
adakah sume lelaki metrosexual adalah GAY?
mana aku tau? aku taula..
hmm orang2 cenggini..
pusing2 grup dorang sama jer...

4 comments:

saad said...

Saya straight (sambil mengangkat tangan dan tersengih) hehe

arachnida said...

ye ke..confirm ekk..
Alhamdulillah..

Cik Keju said...

mujur gak nmpk yg dia tak straight. kalau 'dual band' lagi payah tau. hahahaha..

arachnida said...

erkk.. x pasti la dual band ke tidak.. pastinya x straight la..
apa la nk jadi da nih....