Thursday, June 26, 2008

naluri keibuan

kenapa tajuk camtuh?
entah..tadi browse list of frens kat frenster...harusla 3/4 papar gambar baby memasing kan as profile pic...
uwaa... nak baby gak!!! err secara sah la...
aku dok mengira baby org jer ..


thn ni.. jap pikir.. ramai gak yg peknen.. n bersalin..
exan br bersalin last month..baby girl zara kot nama dia..
syitut due bulan ogos..
sity pun peknen..due entah aku lupa..
anem br lepas pantang..baby dhani..
fara pun tgh peknen 2nd baby..
ema jumpa dia bulan mac pun br lepas pantang..
hmm sape lagik ekk...
ha..tica br peknen 1 1/2 bulan..
oh ya kak zura pun dpt baby bulan feb hr tuh..
eja pun...
oit banyak nya...hehehehehe harusla sebaya je anak2 dorang nih...

anem celebrate b'day dia as mom syitut lak as pregnant lady..
aku celebrate next week as?? cam biasa je...

tersentuh gak hati aku..nak ada baby sendiri..
sume org cakap dengan aku benda yg sama
"your time will come"
sejak bertahun2 lamanya...



baper tahun lagi??
hmm.....


No comments: