Friday, June 13, 2008

Bankers Club, AMODA

aku takde 2 hari g training kat Bankers Club.. exclusive club ni..tapinya aku lupa nk caj camera.. nnt2 je la aku upload..
dan sejak balik training barulah perasan banyak benda belum buat...
huhuhu sib baik ada Nadzir leh assist aku kt site nnt..

minggu depan seminggu kena g KK ..
bukan exact KK kali ni ke Lumat site office lagi satu..
yg katanya takde access internet...adeh..
sejam lebih dari KK gak Lumat ni...

hish..byk nk ditulis tp x cukup masa..
Shid pepagi da buat taufan nargis dlm opis..
ye ye je aku ingat dia kat KK lagi..
antara yg aku nk tulis
  • aku salah turun stesen
  • betapa keciknya dunia ini...aku asyik jumpa org yg dari kalangan group yg sama..
  • aku jumpa org comel yg straight (harap2nya)
  • teman leeza cat rumah tgh2 mlm
  • betapa pentingnya sistematik dlm urusan pekerjaan.. (hahahaah skemanya ayat)

hingga itu..doakan taufan nargis tidak berlaku lagi petang ni.. (aku kena ngadap Shid tuk present pasal training...)

No comments: