Monday, June 9, 2008

MOOD da ok..

setelah seharian aku moody sangat2...
sangat2 bad mood yer..
rasa nk bg penampar je kat org..
nk senyum pun malas...
tapi akhirnya... jam 315 tadi..
sesuatu menceriakan hariku!!!!
sampai sekarang still sengih lagi..
comelnya dia...
hahahah ni leeza punya pasal la...
ekspresi over..sampai aku masuk meeting pun aku kejap2 rasanya nk gelak..
so takkan nk gelak dlm miting,,,
harusla i senyum sajer.. hehehe
"as...cepat naik org tu da dtg... comel!!!" - ayat leeza dlm phone..
aku mmg expect org from cert body dtg hr nih..
aku selalu deal dgn coordinator dia jer so x tau sape yg nk dtg..
then hr ni lak Ina cuti..tukang bukak pintu si Leeza la..
bila org tu sampai je dia terus call..hampir terjerit2..kelakar lak aku rasa..
aku da la masa tu mmg takde mood..mmg mood x elok hr nih..
aku amat down n sedih ...
aku pun naik la jumpa si liza....
"as comel 2 org tu dlm bilik meeting" excited sangat dak nih...
aku pun panggil la shid (kena meeting dgn dia lagila aku xde mood)
masuk je..."wahhhhh sangat cumelllllll!!!"
aku sengih sepanjang meeting yer.. teringatkan expressi Leeza ..
dah la sangat pro memberi penjelasan pasal certification..
serius aku yg malas nk amik tau terus concentrate..hahaha
selalunya aku marah gila if Shid tanya soklan sama berulang2..
or dia suka panjangkan meeting dgn benda merepek.
but not tis time..
harusla kan..ingat senang ke nk mengubat hati yg telah remuk..hancur..
at least adalah yg memberi sinar kegembiraan sket kan...
walau pun hati aku bermuram durja..
tulah Ciptaan Allah kan...boleh menyejukkan hati ...
walaupun org yg remuk n hancurkan hati ni pun cumell..
tp yg dtg menggembirakan aku lebih cumellll yer..!!!!!!!!!
over ke aku? eh sukati la takde la plak aku terlompat-lompat kegembiraan...
masih tau batas2 seorg wanita timur..
ala..ni blog aku kan...tujuannya pun untuk aku luahkan rasa aku...
cuma bab nk tulis pasal org cumel yg buat aku sedih tu cam agak malas..
sbb dia baca blog ni....
apapun..akumasih tersenyum...
"Buatku Tersenyum"

No comments: