Thursday, June 5, 2008

cuti...

hehe..
esok aku cuti..nak ke Lumut..
ni pun aku bukan nk pegi sangat..
terutama lepas minyak da naik harga ni..
budget larik.. da say sorry to Intan...
beriya gak dak ni ajak... dia kata takyah kuar duit..
akhirnya aku pun setuju nk ngikut..
esok kul 10 am..

hmm byk yg aku nk update dlm blog nih
  • surat terbuka buat kawan G***H ku yang kusayangi
  • tentang kawan-kawan aku yang x normal...bukan total tak normal..kurang normal sahaja..
  • kekesalan aku terhadap masyarakat melayu masa kini (wahhh heavy kan)
  • efek harga minyak naik kepada diri aku...(yelah memula diri,kemudian keluarga...jiran tetangga,kawan2...masyarakat..barulah negara..x gitu..)
  • Dorry bhgn 2??? (cam malas jer..)
  • Sayed Mawismi???? (hahah ni pun citer lama tapi sangat menarik..)
  • misi aku berjalan kaki dr Sri Gombak ke Bt Caves...(cam nk masuk marathon lak)

byk je angan2 nk menulisnya.. tapi tah bila...akan kuusahakan

sehingga itu blog aku sepi sehingga hari Isnin la yer...

INTAN nantikan kedatangan aku..windu gila kat ko...waku dtg pun dgn dak nama INTAN gak...

2 comments:

saad said...

Bagitau warga Lumut SAAD nak pergi sana minggu depan. Mintak diorang sediakan kumpulan kompang siap dengan bunga manggar sekali sambut kedatangan SAAD

arachnida said...

lambat la pesanan ni.. mana de org holiday cek blog... HOLIDAY BRO!!