Wednesday, June 4, 2008

kurang sihat

aku baru balik klinik...
dah 2 hari telinga ni cam ada serangga terbang2 lak
kekadang ada bunyik pop non stop...
doc bagi aku antibiotik tuk 3 hr..
kalau still sama suh aku jumpa pakar ENT..
tulah..byk sangat dgr benda lagho kot...
just imagine takleh dengar..hish..
Alhamdulillah Allah belum nak ambik kurniaan Nya yg satu ni..
terbang RM48 di saat ekonomi merudum nih..
kaki n badan lak mmg sakit2..
semalam g gym...:D
dah bertahun aku x gi gym...
last masa dgn Pfizer.. gym n personal instructor free lak tuh..
leh buat tak tau jer..
skang ni bayar la sendirik..
muscle aku sume da sakit2 da nih...
rimasnya ada bunyi2 dlm telinga ni..
stress tul nk buat keje...
doc tak bg MC lak..hish..
lambatnya 530pm...
akhirnya tadi aku bgtau gak RAHSIA BESAR yg aku simpan lama..
kat Syitut...sori Syitut..
bukan berniat tak nak bagitau
cuma bgtau lambat jer..
ni pun sebab da rasa cam hatiku semakin byk tompok hitamnya...
hati pun da makin sangat2 berat....

No comments: