Friday, June 27, 2008

stresssssssss

tepat kul 515 tadi shid turun bawah...
wahh bebel dan bebel lagi..
aku suppose nk balik on time terpaksa tangguh sbb dia da bebel lebih dr kul 530..


wahh..ayat dia..
"awak bertanggungjawab atas ISO ni...u gonna be blame on this"

hish..tak faham konsep ke..yg nk dpt ISO company ni..bukan aku as individual....
dia kata if sume org tak ikut procedure aku yg salah..
bodoh ke apa punya statement ni..
giloss... dorang tu sume selama ni nampak sangat kerja takde procedures la kan..
sukati mak bapak jer...

lagipun ni tanggungjawab dia as HR /Training make sure awareness tu da ada pada staff..
aku gak yg salah??
aku gak yg kena bagi?
padahal leh je hire consultant bg training tuh..
dia yg pending benda alah wareness tu dr bulan march..

aku angin gila..
ko bayar gaji aku tuk jadi balaci la..
document controller cum ISO coordinator cum QA gak..
3 in 1 tau..gaji ciput gila..
pastu tak faham konsep.. document controller apa.. QA apa ISO apa..
belasah sume aku buat..
kalau filing selama 4 tahun pun tak pernah buat..
jgn expect aku nk siapkan segalannya in 6 months!!!
kalau report pun dorang ni leh buat cam kertas tandas..aku gak la yg salah..
drawings berterabur ...
latest revision pun tah mana2.. camne dorang construct landasan tu pun aku musykil..
pastu dia suruh aku g jumpa setiap sorang engineer / staff kat site tu tanya pasal scope kerja dorang..
aku da rasa cam buat folio kerja sekolah da nih..
sbb if aku tatau scope kerja aku fail buat ISO..
aku COORDINATOR jer..
huhuhu nk lompat2 depan dia da nk fahamkan dia keje aku apa..
aku amat stress...nk cuti smeinggu..
nk carik keje lain!!!
aduh....





1 comment:

Unknown said...

bawa berternang.. zikir banyak2 insyaAllah segar nanti