Tuesday, June 10, 2008

hari bermula...

hari ni...cam bermula dgn x best...
  • aku terbangun banyak kali mimpikan dia
  • pukul 7 lebih mak call kata astro tak boleh tengok
  • lepas mak call , uda plak call katanya dia terbawak kunci aku g opis..
  • bermakna aku terkunci dlm rumah.. nasib baik ada kunci pintu dapur..kenala keluar dr pintu belakang..
  • sebelum tu kena lak ala2 memancing kasut aku dr dlm rumah..
  • tgh pack2 baju nk g gym..br perasan sport shoe tinggal kat rumah Klang
  • hmmm.....
  • masuk2 opis... ceramah ttg alam pekerjaan oleh Shid plak..

hmm... mengharap akan jadi lebih baik menjelang petang....mood aku ok semalam sbb tgk org comel tu pun kejap je...sampai rumah aku moody balik..

rasa nk je jadi kawan dgn si comel tu...so bila aku cam takde mood tgk muka dia cam best jer...hahahaha tah apa2 jer...

No comments: