Thursday, June 26, 2008

Surat Jemputan

surat jemputan yang aku dapat... dr sms ..
instruction suruh bukak link SAMBUTAN JUBLI PERAK
cam teringin sangat nak pegi....tp harga minyak naik la... hmm.. car pool??

24 Jun 2008

Tan Sri/Dato’/Datin/Tuan/Puan/Encik/Cik/Saudara/Saudari

JEMPUTAN ‘SAMBUTAN JUBLI PERAK MRSM BALIK PULAU YANG KE 25 TAHUN’.


Saya bagi pihak ANSARABP ingin menjemput Tan/Sri/Dato’/Datin/Tuan/Puan/Encik /Cik/Saudara/Saudari ke majlis Sambutan Jubli Perak MRSM Balik Pulau pada tarikh berikut:


Tarikh: 26 Julai 2008 (Sabtu 9.00 pagi)
Masa: 9.00 pagi
Tempat: Dewan BesarMaktab Rendah Sains MARA11000 Balik PulauPulau Pinang


Kami amat berharap agar kehadiran pihak Tan Sri/Dato’/Datin/Tuan/Puan/Encik/ Cik/Saudara/Saudari dapat memeriahkan suasana sambutan majlis yang julung-julung kali diadakan..

2 comments:

Intan and The Boys said...

mrsm terendak baru je lepas jubli perak. dengar2 citer memang sangat happening.

ko pon patot pegi benda2 camni. aku ni dah kawen, cam susah sket la...huhuhu~

arachnida said...

tau.. leeza colleague aku pegi minggu lepas..

aku mmg nak sangat pegi!!!!