Monday, April 20, 2009

motifffff???

rentetan kepada iklan mencari receptionist/admin asst...juga merangkap asst aku tuh..
hari ini ada sorang interview...

biasalah nama interview kan.. soklan biasa2 la..
tapi motiffff ko nak cerita makcik, pakcik, cousin ko segala semua keje oil & gas comp..
mintak jer lah keje dgn dorang..
citer makcik pakcik & cousin ko tuh jer dah buat muka bos aku boring tau..
belum lagi muka aku yg x lah boring tp telinga da nk bernanah...
task receptionist ni cam lite2 jer.. sbb transfer jer call takyah tanya banyak..
tapikan ko cerita experience keje customer service.. shift mlm..shift public holidays segala...
dah amik masa 10 minit da..cam la post ni ko kena keje 24/7..
aku pun CUSTOMER SERVICE OFFICER dulu!!!

huhuhu..
camne nk keje dgn org camni...
pengsan... leh tak...

tolongla g interview tuh..cerita yg related sket..
tak salah cerita working experience kau..tapi berpada-pada..
dan jgnlah bawak cerita sedara mara tok nenek segala dlm hal interview...
tak impress pun...




AKU EMO... NAK MARAH ORANG JER HARI NI...

No comments: