Thursday, April 23, 2009

Paku di tayar, demam, 20km/j bhgn II

terima kasih kekawan..

aku masih demam..
masih hidung tersumbat..
masih di opis..dgn meja macam reban ayam..
tempat kucing beranak pun cantik lagi..
apa lagi kandang b**i


PAUS,
sangat kelakar yer dia drive kereta..
setahun drive kat Jepun telah mengubah cara drive dia..
dia boleh drive 20km/j...
aku yg panik..yg cam x sabar dgn cara dia memandu..

dia kata dia jadi takut drive kat malaysia ni
kat sana dia drive 50-60km/j jer..
pastu if bg signal nak masuk lorong ke nk memotong ker..
terus kereta belakang berhenti..
kat malaysia ni...
bak kata kawan aku suatu ketika dulu masa aku drive "hang bg la signal camne pun kt penang nih... kalau x pandai sampai esok la hang dok sini"
hehehehehe

paus sangat berhati-hati memandu..
berada di negara yang agak sopan pemandunya menjadikan paus seperti berada di litar F1..
walhal hanyala MRR2 sahaja..
hehehee
dia kata bukan aku jer komplen...
sepupu dia yg nk g keje pun bebel "weh pukul berapa aku nak sampai nih..ko drive cenggini"
percaya lah...dia leh bawak 20km/j..yang aku rasa baik aku jln kaki..

serius tak tipu!!!

anyway thanks a million..
adeh bersalah plak tak g rumah dia..
aku segan dgn parents dia...
meamcam soklan nanti keluar.
semalam pun aku bersetuju nak tido rumah dia sbb parents dia g holiday ke amsterdam..

errmm...nanti2 la lepak dgn dia..
malisa & mikail pun mesti da besar..





paku dari tayar aku panjang dalam 2 inchi setengah yer..
kena tukar tayar ni..
habislah kopak bulan nih..

paku yg masih berkilat lagi..
manalah aku langgar tuh..

No comments: