Friday, April 24, 2009

panas hati

WEB 782 NISSAN SENTRA HIJAU

pemiliknya amat bodoh dan busuk hati..
dah tau nak double parking..
jangan la tarik handbrake!!!
mmg aku menyumpah-nyumpah la pepagi buta nih.
dah la aku plan nk g keje awal..

setengah jam aku hon takde yg keluar.
dah mmg standard la rumah flat..

ikut hati mmg aku nk langgar da kereta tu..
biar kemik..biar rosak..
imagine cam aku bawak bulldozer plak..

adehla memacam hal..
last2 aku call leeza...
abur kul 730 ms tu..
dia takkan bangun seawal tuh..
setakat ofis depan mata... kul 8 br dia nk bangun..

tapi terpaksa..
mana de teksi...
naik bas? lagi berjam-jam la nk sampai opis..

last2 dia kata dia bangun la..aku hantar da g opis..
pastu bwk kete dia g terminal putra..
nnt petang dia amik kete dia..aku balik la naik teksi..

aduhla......................
geramnyaaaaaaaaaaaaaaaaa



pastu sampai kat LRT plak..
org beratur.. dlm barisan la kan..
boleh plak dua mamat ni..borak2 cam tepi jalan...cam line tu diorang yg punya..
depan dorang tu kosong...tah nak isi sape tah.. pocong kot..
org lain plak leh beratur belakang dorang nih..

setakat dressing pakai tie n kot segala..
pakai lanyard AZMI & ASSOCIATES...
buat muka cam bagus..
sembang hal korporat..

sudahla... sah2 lanyard baru gila..cam baru keluar plastik..
muka cam frshgraduate..
baru nak baut chambering kot...
sikit pun aku x heran...

sah-sah 1st time naik LRT..
kawan aku OWNER AZMI & CO tau..

dah tu nak selesa-selesa dlm LRT tu..
mmg la berhimpit... sape suruh ko pakai tie & kot bagai.
mmg sah malaysia panas..
apalagi musim panas nih..
buat2 komplen n muka x puas hati..
suruh la driver hantar..takyah naik public transport..

sampai KLCC plak satu lagi hal..
aku tau korang tu couple..
bakai baju kaler pink sedondon..
tp nak main kejar kejar ke..main hayun-hayun tgn ker..
pegilah taman KLCC tu..
bukan tgh2 alam pintu masuk..
boleh pegang2 tangan (mmg aku da biasa tengok)
tapi MOTIFFFF sangat nak hayun2 tangan pastu jarak korang 2kaki antara satu sama lain..
tak ke da menghalang pintu masuk..

pegilah meanri lagu hindustan kat taman KLCC tu..
takde sape nk marah..
aku mmg tambah panas..
dah la lambat nk g keje..
boleh plak ada org nk buat drama segala..


nasib hari ni hari jumaat..
esok cuti..
if petang ni kete tu still block kereta aku..
ada org bakal jadi incredible hulk nih...

atau tengoklah corak apa yang akan wujud kat cat kaler hijau kereta tu..


kalau aku panggil polis..agak2 dorang nak datang tak??

No comments: