Wednesday, April 9, 2008

72kg!!!

sukatila org nk kata gemuk ke besar ke...memang pun..ahaks..
da hakikatnya aku 72kg!!!
huhuhu
semalam g KLCC after work jumpa kak fid..
dedua g la menimbang..
make a pact.. sape dpt kurang kan kg yg lebih banyak akan dpt t shirt superman yg comel tuh..:D
x sabar ni...
target end may below 60kg..
yakin boleh!! aku da spend tuk Jus Diet Mate tu RM225/month nih..
excited tul.. pastu leh la bergaya if aku nk g sambutan jubli perak maktab july nnt.
or nk ikut kak fid g holiday ke Perhentian july ni gak..
or celebrate birthday aku 1july nnt dgn gaya yg baru...waahhhh
everything in July!!

kitorang plan tuk outing sabtu nih..
since leh makan breakfast jer so kitorang kenalah keluar awal pagi..
so we'll have nasi lemak kat oldtown kopitiam.. Jln Yap Kwan Seng..
kak fid kata she'll pick me kat memana n g nreakfast..pastu by 10 gerak ke KLIBF..

ha.. kak fid citer Faiz call dia lepas hunt hr tuh..
rupanya Faiz takleh nk join sangat team hunt sbb nadia pregnant lagi...
ada plak dia bitau kak fid.. accident la kak fid....heheheh faiz..faiz.. accident ko kata..
camni takleh g hunt lagi la nampaknya..
ada hati lagi bitau aku nk hunt yg luar KL jer.. sian nadia nnt..
citer pasal pregnant..kak fid bitau Yan dah nk deliver 2nd baby.. baby boy gak..

pastu kitorang borak pasal mak paus bitau yg niza nk g US plak..
aku rasa br je dia g keje kt s'pore tu aug thn lepas..
dah nk keje US plak.. hmm..
Paus kt Jepun..
Niza kat US..
Wani kat Wellington...
wahh.. leh aku g holiday tempat2 nih sementara dorang kat situ..
kak fid pun beriya ni nk g US if niza betul kat sana..siap ajak aku..
nnt la k fid if duit n hutang da settle..

wani... bertahun gak aku x dgr citer minah nih.. dekat 6-7 tahun..
wani n miza ni junior kt UKM.. dok kajai sesama..satu fakulti..
dornag ni roommate.. aku slalu la melepak dgn dorang..
miza lak bwk skuter kaler ijau yg sentiasa jadi tumpangan aku...hehehee
lost sejak fnal year...tup2 isnin lepas jumpa balik..
dlm alam maya... kuasa dunia tanpa sempadan...:D
mmg pernah nk carik balik dorang ni tp aku x tau nk carik camne..
no phone takde..apa lagi alamat rumah... hahaha if ada alamat rumah leh aku antar surat...
although sounds ol skool tapi cenggitu la kan..
tingat plak roommate2 aku masa kat kajai dulu.. Tiey, Michelle, Yong... lost camtuh jer
hmm...hampeh tul aku nih..

semalam Ym dgn si miza ni..dia leh tanya lak..
"akak apa citer abg opto dgn abg law tuh" errkk...
hehehe dia tanya pasal ungku n azmi la nih..
aku bitau la...dedua da jadi bapak org... dedua dpt baby boy..
wah mengimbau kenangan lalu jadinya...
best gak dpt borak dgn budak berdua ni walau dlm internet jer...
nk jumpa miza kena g penang... ok la lagi..
nak jumpa wani kena g wellington!!! hehehehe...
kitorang citer2 gak apsal awin..roommate dorang lagi 1.. budak Kodiang...
budak yg amat pelik...hahahaha kelakar pun ada kekadang..
dah jumpa akhirnya antara org2 yg aku nk carik..


alamak time kena buat keje..
hahah apa lagi kalau bukan isu ISO..
aku sekali jadi pening2 nih..
huhuhu.....

No comments: