Tuesday, April 22, 2008

blog hopping

heheh..sejak semalam aku dok blog hopping..
aku mula blog hopping ni ms aku dok browse tuk apa tah..
aku terjumpa blog 'kehidupan org gila' ..
aku ni jarang nk baca sangat tp blog ni aku sangkut..
sbb cerita dia sama dgn cerita aku...
dan sejak dari itu aku x pernah miss new entri dia..
sehinggalah twin aku si intan tu suh aku tulis je blog..

tulah wujudnya blog ni dr march lepas..
eh..aku belum tulis lagi entri peristiwa 16 march 08..
seorang lelaki penyebab putusnya ....watever..

pagi ni NKVE seperti biasa..
takdela jem sangat...
i sampai kat satu area ni ala2 berbukit sket..
aku akan dongakkan kepala aku..
sebab...
atas bukit tu pepagi ada kumpulan lembu meragut rumput..
aku suka tengok pemandangan tu..
bukit tu tinggi.. n aku selalau tertanya lembu ni dtg dari mana?

macam la takde benda yg aku nk pikir kan...
hahahah..

semalam aku teringin nk balik buat kek..
tpkan aku amat letih sangat2..
sbb aku lupa minum air...eh bukan lupa..malas..
da konon diet pastu malas minum air.. kan ke da letih..
ehh.. ada kena mengena ker?? hmm..
aku tido awal..1030 da berlayar..
230am aku terkejut ingatkan da kul 630..

sbb letih sangat so takde mimpi..
hmm...cam takde benda menarik pun kn post ni..

nk cerita Dorry bhgn 2..kena ada mood yg sesuai..

hahahaha aku amat letih la .......

No comments: