Tuesday, April 8, 2008

ngantuk..

apa yg bakal aku tulis takde kena mengena dgn tajuk..
tp ditulis waktu aku atkleh nk bukak mata pun...
ngantuk gila nih..
deskmata / clerk aku lak leh g picnic kt pantry..
hmmm sukati ko la minah oii..

hmm semalam balik keje g rumah paus sbb nk anta resume..
hr tu bapak dia mintak..
lepak jap..borak2 dgn mak dia pasal jepun..
tetiba je ada call..no cam familiar.. tp aku mls nk angkat
2 kali missed call..
alih2 kali ke3 hp aku bunyi no rina yg keluar..
la..lupa tu no opis minah nih..

angkat2 je call "mi... keje ke?" excited sungguh suara dia ni..
harusla ada citer hangat..
aku suh dia call balik semula sbb aku nk mintak diri dr mak paus...
br kuar pintu nk sarung kasut minah tu call balik..
"mi.. hari tu keluar dgn norhalina yer... minah tu kenapa ekk??"
haahahahaahhaa...
aku tau pasal apa.. pasal minah tu obses dgn diri sendiri..
snap pics of herself every minutes pastu paksa aku tengok masa kitorang lepak kat kopitiam..

aku bitau la rina hal ni.. rina gelak.." mi.. awak sanggup nk tengok lagi... if i la confirm da kena minah kecik tuh"
cerita panjang psl lina gak la... last sekali si rina ni call dlm tgh jan hr tu pasal Nestle questionaire yg aku n apis attend..
pastu senyap tetiba je call semalam citer psal lina..
pastu citer punya citer..trus dia kata.." eh bila nk jumpa nih"
errkk pagi semalam masa tengok facebook dia ada pic '2nd Bday Ash" Ya Allah br aku pasan lamanya tak jumpa dia.....
Ash da 2 thn..aku x jumpa since dia peknen pun..means more than 3 yrs!!! HAHAHAHA hampeh tul..
told her about tis n dia kata " tu la ash baby pun mimi tak dtg tgk dia" oppsssss alamak..ampun..
Azrina.. my childhood fren.. rumah seberang jln je.. mmg la selalu g main Barbie dgn dia...
masa dedulu la.. aku dok kuarters pos masa tu.. dia lak dok rumah taman.. Taman Wangi...
skang dia kat KL..aku still kat Klang but da pindah Kg Jawa
kitorang ni mmg la jarang call each other..months br call/ sms.. aku rasa ada gak 2 kali setahun je call.. ms bday/raya..
hahahaha...
ironicnya..masa peknen aku x jumpa dia lsg..so x tau bila due..
sekali tu aku balik keje call dia x angkat2..few times gakla..
alih2 mlm tu dia return call.. i said teringat kat dia...
dia kata "guess what..i'm in the delivery room" ... cam tau je dia nk deliver..
tp aku x g pun lawat dia..terukkan...huhuhuhhhuhhu

back to conversation kitorang.. rina ajak lepak minum2 n catch up stories.. dgn farah sekali..
probably ahad la.. sabtu nk g book fair dgn k fid.
so hopefully leh jumpa dia ahad ni...
weekend aku yg penuh..

ari ni balik keje nk g KLCC lak..
jumpa kak fid..
dia ajak makan sayur...hhuhu aku kata..sayur???
salad la..ooohhh.... apa la beza salad dgn sayur
hahhahaha..apa2 pun boleh la...

ngantuk..masih tak hilang..kena buat air kopi ker..
malas tul nk gerak..rugi lemak2 aku...
heheheheheheheh..........







chiow..

1 comment:

Intan and The Boys said...

hehehe...

aku ada gak kawan2 yang susah nak berjumpa ni. tapi slalunya, diorang yang susah nak jumpa. aku 'on' jee!!!