Friday, April 4, 2008

sahabat

" Jangan engkau bersahabat dengan sahabat yang mana dia begitu berharap kepada engkau ketika mahu menyelesaikan masalahnya sahaja sedangkan apabila masalah atau hajatnya telah selesai maka dia memutuskan kemanisan persahabatan. Bersahabatlah dengan mereka yang mempunyai ketinggian dalam melakukan kebaikan, memenuhi janji dalam perkara yang benar, memberi pertolongan kepada engkau serta memadai dengan amanahnya atau sikap bertanggungjawabnya terhadap engkau. " -Imam Umar bin Abdul Aziz

aku jumpa ayat atas ni dlm fwd emel ..
cam suka je ayat ni... secara general betul la...
aku pun letak la kat status YM aku..

alih2 balik lunch..
apis YM :

apis: ok.. sorry
apis: kalau msg tu utk i..
apis: adehhh
apis: terasa siot...

aku x bermaksud menujukan kepada sesiapa..
lagipun aku takde masalah apa2 hr ni dgn dia
or takdela perasaaan nk merajuk ke apa dgn dia
tetiba plakd ia terasa... :D

takpela..
walaupun member aku kata aku ni cam babysitter si apis..
tapi secara naturally aku ni suka manjakan org...
esp kalau kuar dgn apis n ewan mmg la aku cam babysitter dorang ni..
leeza kata mmg sec natural pun aku suka wat camtuh..
even dia kata masa kuar dgn aku pun dia rasa aku manjakan dia..
maybe sbb aku anak sulung kot..
entahla... byk sangat kasih sayang yg aku nk bagi..
aku bagi jelah kat sesapa yg ada depan mata nih..
haahaha...

ok..time sambung ISO yg memeningkan kepala otak aku nih....



No comments: