Tuesday, April 8, 2008

bengong..tak pandainya aku!!!

tetiba apis YM..dia paste conversation dia dgn yana:

ally yana: i rase mcm we shud break off je...
haFiz: knp plak u ckp cam tuh..?
haFiz: just becz i x treat u well..
ally yana: bukan....
haFiz: u x rasa yg i syg u..?;
ally yana: becoz i rase mcm b4 kite couple you lagi rapat dgn i....
haFiz: errrmmm.. tu la i pon perasan gak.
haFiz: but tah. i dnt knw why .

pastu tetiba dia off..
yg aku sangat BODOH & BANGANG risau pasal apis nih naper?
aku call dia plak..
pastu dia x angkat..
pastu aku bengang..
pastu... aku rasa kurang cerdik plak..
hahah dia tu 24yrs old la!!!! takkan la bodoh sangat nk g bunuh diri ke apa...
apis x penah kesah pasal aku pun....hmm..

sesungguhnya...aku merasa amat TAK PANDAI!!!!!
hhhhhuhuhhuhuu

sity pernah kata : aku suka buat benda yg akan sakitkan aku....hahahahahahaha...memang habit kot..
kalau shah tau pasal nih harus dia rasa amat BUANG MASA nasihatkan aku bertahun2 huhuhu..

ampun shah...

No comments: