Friday, April 18, 2008

road bully

ha..hari ni ada road bully..membuli aku!!!
bengong!!!
kereta ber plat BJE9*** toyota vios..
dah la nk potong kiri..pastu x bagi signal..bila tak bagi masuk..
leh plak bukak tingkap jegil2 mata kat aku..
dah tu himpit kete aku hampir aku langgar kete persona kat depan..
hahaha..persona tu sure cuak gila..
dia punya tak puas ati..drive sambil tengok aku n himpit kete aku..
taulah aku bwk kancil..
x puas ati kot.. da la kancil..pompuan bertudung plak bawak kete kan..

aku tau sebelah kiri dia longkang..if dia bagi signal aku sure bagi..
aku mmg da harapkan dia masuk longkang tu n aku leh tepuk tangan..
mmg aku tak salah..lane aku..dia potong kiri mana belajar..
takde manners... x bagi signal..
ohh.. sbb kete dia Vios aku Kancil kenalah mengalah...
takkan kalah kereta nasional di negara sendiri..

tapikan lepas da lepas jauh dr kete dia..
tetiba aku rasa lutut aku menggeletar..
takleh drive!!! tangan pun menggeletar... habis..
aku da nk stop tepi jalan..tapi tau jelah jln jem camne..
sesukati plak aku nk stop..
aku sampai gak opis akhirnya...

................

No comments: