Monday, April 21, 2008

cerita hari Isnin

hmm..hari isnin...cam biasa jalan jem.. boring sbb da mula keje..malas nk drive..
memacam tul perangai aku...mengeluh n komplen je kejenya..
yg penting aku komplen dlm ni jer..
pepagi da sampai (pagi ke???) kul 8 aku terus hala ke warung wak leman..
confirm minah Ina tu ada situ bekfes..
heahri dia kt situ..aku c am malas nk lepak situ..just beli sardine roll..
penuh gak warung wak leman ni pepagi...

actually masa aku dok drive kat NKVE..
aku akan exit sg buluh..
dedulu if aku da lepas RnR Sg Buluh tu bermakna aku nk g holiday..
Penang la slalunya... happy jer...
skang ni hehari pass by RnR Sg Buluh tu..
pagi tadi rasa nk drive terus je ke Penang...
hmm.. aku ni leh jer..hahaha tetiba kang sampai Penang..
da la apis sms malam tadi bila nk g penang lagi..

hmmm... nk pegi la holiday penang...
tapikan..aku da takde member kat sana..
hanya kerana seorang lelaki...
aku elaborate nnt la Peristiwa 16 Mac 2008...

tengah2 type entri ni..lagu Aizat "Hanya Kau yg Mampu" berkumandang..
heheh aku suka sangat lagu nih..
btw balik ke cerita nk g penang..
pagi tadi aku dgr gitu-gitu apek kat Era..
dia citer pasal melancong dlm negara..
pastu dia kata "melancong habis2 dlm negara br g buat passport"
hahahah..cam aku jer.. perhentian pun x sampai lagi..
n pepagi dpt emel kak fid tanya aku nk g mana? kuching? bali?
huhuhuh contemplating + budget takde..
puasa la gamaknya... hahaha..
akan ku kira-kira dan hitung sebaiknya..

pagi ni gak bila bos aku masuk..dia panggil aku
dia bagi confirmation letter..
aku cam normal je takde reaction...hahahaha
katanya salary review ujung taun.. yelah En Hasnul..
apsal aku takde perasaan dpt confirmation letter... hahaha
aku rindu plak kt Astro.. kat KJCC...

rindu environment...rindu kekawan... best wooo...
kejenya mmg tak best..jawab call.. tapi kekawan mmg happpening!!
byk rakan sebaya.. talk same wavelenght..n mostly sekepala..
nk g kenduri kawin pun.. sangat detail plannya..
yelah sume lain2 group..lain2 shift... walau satu batch..
teringat aku buat plan g kenduri kt seremban n segamat..
yg best masa g segamat la.. gerak kul 12 dr opis sbb ada yg hbs shift kul 12..
kutip2 ahli rombongan kul 1 gak la br gerak dr KL..
sampai segamat around 4++am..siap kejut pengantin tu..
huhuh rindunya..

pastu masa tournament netball Astro.. pun best gak..
sejak dr tournament ni gakla aku start rapat gila dgn apis..
padahal sebelum tu leh kira dgn jari..x habis 2 tgn pun jumlah perkataan aku ckp dgn dia..
dan dr sejak tournament gakla aku cam 'putus' dgn dorry setelah aku dikatakan perampas..
padahal aku n dorry cam isi dgn kuku.. lepak rumah dia..keluar2 dgn dia..bespren la gitu..
AKU ADALAH PERAMPAS BEST FREN dia...Apis.. haahahahah kelakar la plak rasa..
sbb apis ni 'baby' dia.. dok panggil2 baby segala..
tup2 baby dia plak da x citer byk dgn dia.. dok citer segalanya kat aku...terasala sangat...
SENTAP NYAH...hehehe

DORRY... if nk cerita pasal dia ni aku rasa 4 helai kertas A4 depan belakang pun x habis..
hahahah... kelakar minah ni..
dia kalau bercerita penuh details.. tapikan details dia selalula bertukar...
ikut mood dan keadaan...heheheheehehe
erti kata lain..putar belit..putar alam...

akan aku buat satu entri pasal minah ni je la nnt...

hmm..sejak hr khamis aku dok mimpikan eadie n shah..
hmm apasal tah..
eadie tu da lama takde dlm hidup aku..
shah?? aku try sms & call dia x angkat/reply..
kenapa ekk..
n kenapa plak aku mimpikan eadie ni.. hmmm abaikan..

sabtu plak lepas tgk konsert..aku pun tkr2 chnl..
terlekat plak kt Tv2.. citer Anoreksia..
yg aku terlekat kt situ sbb mamat pelakon tuh..handsome..
aku pun sms kak fid suh tengok Tv2..
hmm pastu dia jawab sms aku "hmm muka sebijik mybro.. nak kenal ke?"
arrkkk..."nak..nak.." aku jwb dlm hati je..
huhuh x penah tau pun adik k fid sehensem itu..
aku tggu citer tu habis dlm kul 2 gakla..nk tengok nama dia..
Syafiq Mustafa... pagi ni aku browse takde plak jumpa any info on mamat nih..
hmm hensem n sweet dlm citer tuh..

hish..kan best ada byk duit..pastu kejenya holiday jer..
bila la nk jadi camtu ekk..
hmmmmmm.....

No comments: