Tuesday, April 22, 2008

Jelajah Belum

aktiviti yg aku suka nk pegi..
tapi biasala..takde pun kawan aku yg suka nk pegi..
dgn aku...
hahahahaha..sungguh sadis..


BACK 2 NATURE &ADVENTURE @ TAMAN NEGARA BELUM

3 HARI 2 MALAM

Hari 1:

9.00 pagi:Tiba di jeti Banding ,
Taklimat dan menaiki bot ke Royal Belum
Singgah di Air Terjun Sungai Ruak ,
menyelusuri trek Rafflesia dan mandi-manda.
Meneruskan perjalanan ke Kem Papan – makantengahari & solat
Bertolak ke Kem Kuala Kejar untuk bermalam.
Minum petang, pasang khemah
MakanMalam, aktiviti bebas

Hari 2:

0730 pagi: Sarapan pagi, menaiki bot ke SungaiSelantan untuk Trekking/ Nature Walk
0130 petang : Makan Tengahari, solat dan lawatan kekampung orang asli, jelajah ke air terjun
0800 malam : Makanmalam, aktiviti Night Safari

Hari 3:

0730 pagi:Sarapan pagi, menaiki bot untuk menyelusuri Sungai Perak ( Taman herba, sira dan mandi sungai)
12.30 t/hari :Balik ke kem, makan tengahari, kemas diri dan menaiki bot ke Jeti Banding
04.30 petang : Tiba di Jeti Banding dan berangkat pulang

Kos lebih kurang RM300 mengikut kapasiti group.

hmmm aku amat berminat...
yg ada berminat pun forumers je...
yg ajak aku join dorang..
aku no hal nk join starngers ni..
tp aku ni kena ada at least sorang yg aku kenal...
hahahaha mengong jer kan..
same je la..kena gak carik member..

hahaha...apa nih... merepek tul!!!

No comments: