Friday, April 11, 2008

hmm...

kesabaran aku sesungguhnya amat teruji hari ini..
Hari Jumaat penghulu segala hari..
tapi seawal 830am ada org yg kurang pandai dah hilangkan mood aku..
pepagi da tanya aku da buat amendment kat manual n procedures...
ler dia suh aku tukar setiap line..habis apa motif bayar consultant nih..
dah tu dia leh buat suara irritating dia "ha kalau dorang tak faham tulisan tu camne?"
Ya Allah..ko bayar dorang tuk buat manual..pastu bila ada amendment aku yg kena buat balik..
motif ko bayar 15k???? baik aku je yg amik 15k tuh..
dah tu tanya bila nk buat medical checkup.. bengong..bg aku surat da lambat...
dateline ISO banyak..tup2 minggu ni period..camne nk g buat..
dia leh plak kata " awak x confirm saya tak tau" so..medical check up mempengaruhi aku confirm atau tak...
hmmm buatla cam astro dulu..if ko lepas interview tp fail med check up takleh keje..
bengong ..asst dia yg lambat bg surat..
aku lak salah..
pastu suh aku call consultant tanya benda bodoh..
aku call je si minah jehan tu kata eh bitau en sidek.. mana boleh buat IQA if manual & procedure tak finalise lagi..
aku da bitau da org tua tu..x paham2...
lagipun dia x pilih pun lagi sape yg nk jadi committee IQA tu da sibuk nk buat audit..
kena lah g training dulu.. Astaghfirullah..

aku pun tatau la dia tu takde keje kot..
ambik jela post aku tuh.. kalau nk sangat..lagipun procedure n manual pending sbb org2 ni mcm takde keje lain..
arrgghhh nak ajer aku sumpah dia kena langgar lori..
ina kata jgn..tak baik.. dia ada anak bini..
errr irritatting la keje dgn melayu berlagak bagus nih..
drive bmw... kekonon pandai..padahal...hampeh..
baper kali consultant call aku sbb susah nk deal dgn dia tuh....
Ya Allah Ya Tuhanku..berikan hambamu ni kesabaran ...

lunch aku g sri gombak hantar kunci rumah uda..
pastu singgah bakery supply punya kedai...
apa lagi mlm ni nk bake lagi!!!
stress je bake..hahaha

hmm nk buat triple choc cupcake..
letak white choc atasnya n choc chips..
wahh mati keracunan choc!!!
hehehehehe
cepatnya jam ni gerak..jap lagi balik org tua tu...
matilah nk dgr suara bebelan dia..

huhuhu...nak baca paper la..

No comments: