Thursday, April 3, 2008

prihatin

keprihatinan rakyat Malaysia ni sume org sedia maklum
cam pagi ni jem teruk gila dr exit shah alam kt NKVE..
kufikirkan accident teruk ke..menjelang ke exit subang jaya...
rupanya.. ada lori roti Gardenia masuk longkakng kat sebelah kiri...x jejaskan apa2 pun kt highway tu..
mmg kat bahu jln yg aku pun x sure camne dia masuk longkang tu..
x sepatutnya jem teruk sampai takleh gerak!!!
hish....
prihatin ke? atau menharap roti bertaburan di jln raya..leh bwk bekal sebuku roti ke ofis...
hahaha tekaan aku..
tapi kan ke ada 3 lane yg lori tu x ganggu pun memana lane...

lepas je tempat kejadian..jln clear je..
da hari khamis rupanya... keje aku berlambak ni..
esp ISO punya keje.
hmm.. semalam apis YM.. ngadu2 biasala dak kecik ni sangat manja.
aku pun suka sangat manjakan dia..hahaha
exam dia nk dekat.. final start 21 apr..
aku bitau nk kena g site KK.. sibuk nk ikut..
ikut je la pis.. jgn ko bwk gf ko tu sudah..
hmm cam nk ajak bebudak ni g picnic ahad ni..
sabtu aku akan sibuk kat putrajaya seharian..
nak ke bebudak ni..
busy memanjang..sorang student sorang lak journalist...

ajak jela kan..
hmm..
kena baca ISO...huhuhuhu

1 comment:

Intan and The Boys said...

keje leklok naa...
ISO banyak keje yang.