Friday, April 11, 2008

Happy Birthday Syitut

Hari ni Jumaat 11 April 2008...
Birthday Syitut yg ke 29... as pregnant lady..:D
dia da pun sambut birthday as pregnant lady... aku??
hmm entah... 2 hr lepas kot aku mimpi aku ada baby yg comel..
baby boy... n confirm la nama dia Adam.. hahaha dr dulu aku teringin nama nih..
harap mimpi tu jd kenyataan... tp takdelak baby's daddy dlm mimpi aku..heheeh

pepagi tadi aku da ingat bday syitut.. pastu ingat nk wish dlm YM..n tulis dlm blog..
bengong kan aku nih.. tah apa2..
teknology HP & sms ada..aku leh pikir tunggu YM /Blog..
hahahah ...yg buat aku sedar bila aku tgh dengar HotFm pastua da lagu click5..Happy Birthday..
br teringat nk sms.. hahah sorry syitut... i remember ur bday earlier..tapi kebengongan melanda plak..

hmm mlm tadi aku g tengok wayang!!!
dgn Amirul... Definitely, Maybe
romantic comedy.. sweet la ceritanya..
tapi masalahnya aircond terlalu....over sejuk sampaikan aku ada prob nk ingat nama watak..hahaha
asyiklah dok tanya mirul.. ni april ke summer ke emily??
hahahaha... bestla.. tengok wayang TGV Bkt Tinggi..
takde org pun.. mostly amik couple seat kat belakang..
aku rasa aku n mirul jer yg dok seat biasa kat depan..

aku kan ke mengalami masalah hormone imbalance skang nih..
tu yg nk g tengok wayang.. sms mirul... dia kata OK... apa lagi..
memula nk tgk 27dresses yg aku teringin sangat nk tengok tuh kan..
tp semalam khamis..so byk new movie maka 27dresses pun da takde..
huhuhuhuhu sedih..
takpela...citer i pun best gak...

aku sampai Bkt Tinggi dlm kul 745..terus beli tiket..bukan ada org pun...
pastu mirul call kata jem plak lepas tol sg rasah.. so aku pun berjalan2 la...
pastu k fid call.."ha ko tgh makan apa??...."
heheheh..borak2 x sedar da kul 830..tettiba ada incoming call dr mirul...
off dgn k fid..pastu tanya mirul kt mana..
suh meet up kt dpn wayang....
sampai depan wayang.. ada big apple donuts yer...
habisla diet!!! mirul kata lapar... so beli donuts..(heheh kak fid..diet telah dirosakkan...)
pastu mirul nk beli sosej kt jusco lak..berlari plak ke jusco..

just on time balik semula ke TGV.. errr bkt tinggi ni besar yer...
jusco kat hujung lain n tgv hujung lain..
sampai tgv lak mirul beli popcorn... takpe oklah popcorn...cereal katanya..
hancus!!! hahaha
menggigil yer dedua org ni dlm wayang...
wayang habis 11... oh..masa tgh tgk wayang mak aku call..
dia tanya kat mana.. kata nk pegi beli coklat...apsal tak balik2 lagi...ha???
masa keluar aku rasa bitau dia " mak, mimi nk keluar kejap dgn kawan.. balik lambat"
camne leh jadi coklat...heheh mak aku camne leh jadi coklat...
aku bitau kat bkt tinggi jer... dia kata OK..

habis wayang terus balik je..sbb mirul shift kul 8 hari ni..
aku pun da ngantuk.. n kitorang plan nk tengok "over my dead body" & "Happening"
bila filem2 ni kuar wayang la...
balik terus je tidur..apsal tah letih sangat..
bukannya buat keje bina bangunan pun... :D

tidur yg amat nyenyak.... sbb hujan lebat..
aku bgn lambat..630..baju x iron lagi.. hahaha....

kring..kring... phone bunyik... guess what... MOOD AKU DIROSAKKAN OLEH ORG TUA B***H itu!!!

No comments: