Thursday, June 18, 2009

comot dan anggun..

ada kawan aku tetiba bagi komen kat FB kata aku dah anggun..
makin anggun katanya..
hahahah..

MESTILAH dia kata begitu..
sebab zaman remajaku..
aku adalah remaja perempuan yg teramat comot..

dan seorang kawan lain..yang aku kenal masa dah kerja..
kata aku tipu sbb kata muka aku dulu sangat comot...

maka aku bagi dia tengok gambar2 zaman itu..
zaman antara lepas SPM hingga habis uni..

dan ayatnya "jangan kecik hati tau... tapi mmg comot dan selekeh"
huhuhu.

dah aku kata... mmg comot..
mukaku penuh jerawat hinggakan pernah ada yg gelar mukaku dah NO PARKING..
penuh sangat..
pastu akibat jerawat yang banyak.. maka bekas jerawat juga banyak..
bertompok-tompok..
sekali pandang macam muka budak yang di penuhi dgn calitan aiskrim coklat..

zaman gelap betul masa tu..
hehehe..

nanti la kalau aku ada masa tuk tempek zaman comot ituh...
:D


patutla takde sape nak pandang aku...wahahahahaha

No comments: