Wednesday, June 17, 2009

yang menarik pagi ini


Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan arrived from google.com.my on ".............: dah dua kali" by searching for azmi ahmad bakri.
00:19:50 -- 7 hours 38 mins ago

aku tak tau sape search azmi ahmad bakri from KL.. tapi kalau dari Johor tu aku tau la.. tuan punya diri yang mengaku... ermm adakah skandal2 lama si azmi ni...

dan kepada En Azmi.. i know u don't like surprises... but u have to wait...
sabar la yer..


Kuala Selangor, Selangor arrived from google.com.my on ".............: sedap woooo.. da ketagih.." by searching for saad ada logo halal jusco arachnida.

yang ni plak aku tatau nak carik saad ke.. nak carik aku ke... nak cari jusco...ke nak cari logo halal... hehehe semua dalam satu ni...



ni jer entry express pagi ini...

2 comments:

blokdrive said...

yg tu aku yg cari. aku nak cari nama makanan jepun kat jusco yg ko makan hari tu. wife aku skrang pantang masuk jusco benda tu la yg dia cari dulu.

arachnida said...

hehehe...
oh yeke..
aku makan 4 kali..
pastu muak da..skang tak pandang pun benda tu...