Wednesday, June 24, 2009

senaman pagi...

pagi ni..aku da buat exercise secukupnya...
rasanya la..

memula.. di stesen komuter klang..
yer..hari ni aku TERPAKSA naik komuter...

ayah aku hantar..sampai stesen..
alih2 aku nampak lampu komuter... dah nak sampai..

aku masih di kaunter tiket..di seberang sini..
komuter tu berhenti seberang sana..
maka... dalam keadaan mengantuk tu..
aku berlari naik tangga...lepas tu turun tangga..
kejar komuter...
Alhamdulillah...dapat masuk...dan dapat duduk..

seterusnya..
di stesen KL Sentral..
elok jer aku masukkan tiket dan menuju ke escalator..
dengar org LRT tu jerit dr tingkat atas tu...

suruh cepat sbb ada tren kosong..
wahhhhh...berlari lagi..naik escalator...
tinggi plak tu..
dan berjaya masuk ke LRT kosong tu.

perggh... dah lama tak berlari-lari nih..
takpe..baik untuk jantung aku..bekerja keras sedikit....


itu saja laporan senaman pagi hari rabu...

No comments: