Friday, June 5, 2009

Kasut orang jahat..

situasi.. di kedai favourite aku carik kasut..
mak aku dah geleng2 kepala sbb aku dok try banyak2 kasut..
tak gak membelinya..sambil dia borak2 dgn adik aku..
aku try satu kasuut nih...aku jalan depan mak aku..


aku : mak.. kasut ni cantik kan... nak beli la..
adik aku : hehehehe..
mak : hish.. cam kasut orang jahat.... (pastu dia gelak2 dengan adik aku..)


uwaaaaaaaa.... aku sangat suka tau kasut tuh... tak jadi beli..




kasut nih ha... cam kasut org jahat ker???


4 comments:

sarah hata said...

hehe..ye kot nampak ganas n nakal.
no wonder ur mom ckp cam kasut org jaat..huhu

arachnida said...

ganas n nakal yer..hehhe...
tapi smart kan...
cam cool jer...

tak kira.. akan menjadi milikku nanti...:D

saad said...

orang jahat macam citer omputeh yang dok menari keliling tiang besi tu.. biasa aku tengok kasut camni la diorang pakai..

arachnida said...

wahhhhhh
saad tgk citer omputeh yang org jahat dia menari keliling tiang besi....

hikhikhik...